Ik volg ook al een tijdje! Mijn merrie is net zolang drachtig als die van jou! Ik heb een 4 jarige NWR-Welsh merrie ik maak deze week ook even een topic denk ik jij hebt wel een hele gave merrie zeg!!
Bedankt voor je compliment, ik ben ook heel benieuwd.
liekske84
Geplaatst: 27-11-14 16:44
Wij hebben nu sinds twee maanden het groninger kampioensveulen Maistro Polo van Macho Polo op stal staan. Lief dier dat een mooi groot en wat zwaarder gaat worden dan het gemiddelde paard. Just the way i like it. Nu na 7 maanden al even breed als mijn KPWN opaatje. Ik weet zeker dat Macho ook bij andere rassen sterk kan verbeteren en een mooi fokproduct neer kan zetten. Alle veulens blinken uit in beweging. Die van ons danst de sterren van de hemel door de wei. we kunnen niet wachten om hem over 2 jaar voor de wagen te beleren
Wat leuk om te lezen waar 1 van zijn nakomelingen is gebleven en dat het zo goed met hem gaat! Ik heb hem op een filmpje gezien toen hij nog erg jong was en vond het toen al een hele sterke beweger. Voor mij is een volle groninger net wat te zwaar, maar een tussenmaat is ideaal. En ik hoop dat het veulen zeker wat van de bewegingen van vader meekrijgt.
Ha Liekske! Jij ook hier... Na dat is dus de vriendin waar ik een aantal keer over gesproken heb in dit topic... Leuk dat je je weg hier naartoe ook gevonden hebt !
Bedankt, ik zal deze week eens weer wat foto's maken. 216 dagen vandaag. Toch heb ik het gevoel dat ze de laatste weken wat minder hard groeit, maar dat kan ook aan mij liggen.
Voor het eerst ook maar eens de uiers op de foto gezet. Ze zijn volgens mij iets groter dan normaal, maar nog niet erg veel activiteit. Ik ga vanaf nu ook af en toe een update hiervan op de foto zetten.