Jeetje, ik ben erg benieuwd wat hier uit gaat komen. Leuke combi in ieder geval!
Belmera
Geplaatst: 19-06-14 22:05
Ik ga voor maandag, 23 juni! Verjaardag van mm zoontje Denk n donker hengstje. Ik ga morgen n weekendje weg en dan even geen internet, dus verwacht dat als k maandagmiddag ga checken, er foto's op staan van n trotse merrie met veulen Doe je best Elina!!
Heb je haar nu nog een keer getest..? Nogsteeds 7.0, of die van vanochtend en nu wat anders? Zal zeker 2x per dag gaan testen als uier morgen weer meer is!
Jeetje ben dag chio!! En alweer 10 pagina's en topic veder!!! Spannend.... volg trouw door!
xsiroccox
Geplaatst: 19-06-14 22:37
Ooo, hahaha. Ik zie net dit deel en al 10 pagina's vol gel*ld, zonder veulen . Trouwe volgers hoor. ik zet ook een stipje, ben heel benieuwd naar deze leuke verrassingscombi. Hoop wel een beetje het kleurtje van paps, gaaf
Edit: Okeeee... ik heb nog nooit een gokje gewaagd, maar kan het niet meer laten Een merrietje iets lichter dan paps, maar met de appeltjes van mama... op... woensdag de 25e...
Laatst bijgewerkt door xsiroccox op 19-06-14 23:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Dan meld ik me ook maar aan als stille meelezer, want eerlijk is eerlijk ik zoek elke dag het topic even op... haha ik wist het niet van dat stipje rechtsbovenin Heb ik toch wat geleerd met al m'n meelezen!