Gefeliciteerd TS! Vanmiddag komt ook de da. bij ons even een kijkje nemen. Onze haf heeft 2 weken met een Welsh hengstje van 1,5 jaar gestaan. Ondanks dat ze de afgelopen maanden weer helemaal is opgepakt met rijden blijft haar buikje groeien... O zo spannend...
ik denk dat je het weet als je het veulentje ziet;) cliche ik weet het, misschien iets met suprise of bloesem (zo ben je er tenslotte achter gekomen) of iets dergelijks
Gefeliciteerd! Wel een leuke verrassing! De buik zelf kun je denk ik niet goed vergelijken met andere paarden, sommige paarden hebben een grote buik en sommige zijn aan het einde van de dracht nog best slank! Aan de uiers kun je het verschil wel goed merken.
Dus toch! Zag de foto op fb voorbij komen, maar was bang om je te beledigen Ga je bij twijfel laten testen wie de vader is, of vind je dat wel prima zo?
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 15:01
Nies_ schreef:
Dus toch! Zag de foto op fb voorbij komen, maar was bang om je te beledigen Ga je bij twijfel laten testen wie de vader is, of vind je dat wel prima zo?
Ik weet niet goed ga ik nog bekijken...
Wie weet is het wel hééél duidelijk als die kleine uk eruit komt!
oh wat spannend! Wat een plaatje is Elina toch! en wie hoop jij nou eigenlijk dat de vader is?
eline1991
Geplaatst: 14-04-14 15:07
Wat een grappige combinatie. Ik denk zomaar dat het de a pony is die de vader is. Maar zie ik het goed en is hij bruin roan? Dan heb je de kleurenkansen: 16.41% - Buckskin Roan 16.41% - Buckskin 16.41% - Bay Roan 16.41% - Bay 6.25% - Red Roan 6.25% - Red (Chestnut/Sorrel) 6.25% - Palomino Roan 6.25% - Palomino 2.34% - Smoky Blue Roan 2.34% - Smoky Black 2.34% - Blue Roan 2.34% - Black