Rianne1994 schreef:Hahaha humor heeft ze nog wel. Leuk, maar weet je zeker dat het geen tweeling is? Dit weten we niet.Ze is gedekt maar nooit gecheckt.
Als dit een grasbuikje is eet ik mn pony zn hoefschoen op X) so de pielekes wat heeft die dame een buik! Hopen voor dr dat er gouw wat moois uitfloept, zal wel opluchten !
Helaas er is nog steeds niets geboren.Volgens mij gaat ze me pesten en gewoon volgende week donderdag bevallen als ik weer moet werken.........
zow! dat is een beste buik!Volgens mij wacht ze gewoon op wat mooier weer denk dat het dit weekend gaat gebeuren
inowa schreef:Mis je niet een van je shetlanders? Denk dat donna die heeft opgegeten.Waar is de vind in leuk knop
gleys0017 schreef:dit is echt geen grasbuik. die merrie is echt hoogdrachtig. ben benieuwd prachtige welsh is zeDat weet ik ook wel hoor.... Was sarcastisch
_Karin schreef:inowa schreef:Mis je niet een van je shetlanders? Denk dat donna die heeft opgegeten.Waar is de vind in leuk knop Op Facebook Gaat het nog steeds goed met donna? Niet aan het kegelen?
Nee ze vertoont verder niets uier groeit goed maar niet meer kegelen of harsen heeft ze wel gedaan vorige week harsen.
oooh leuk hier ben ik ook wel benieuwd naar, en wat een lief filmpje dat je het veulen zichtbaar ziet bewegen.