nee precies. De meeste worden ook helemaal niet oud en hebben zoveel problemen. Ik denk dat mocht er ook een dwergveulen bij mij geboren worden ik dat wel zelf zou houden om zo een ander niet met problemen op te zadelen.
jolandje
Geplaatst: 25-03-14 21:09
ja, maar echt, als er bij mij zo'n veulen geboren word als die hierboven dan laat ik het inslapen, ik vind dit echt zo zielig, maar sommige zijn best in staat een vrolijk leven te leiden, maaaaarrrr, we gaan ervan uit dat jij 2 prachtige gezonde veulens krijgt toch?
Oef, dat voorbeelddwergje is wel een extreem voorbeeld, zó sneu ik snap ook niet dat mensen dieren die het zó extreem hebben, laten leven.. Ik post niet veel TS, maar ik duim heel hard voor je dat het gen niet naar voren komt!
Nou helaas zijn er nog veel ergere voorbeelden te vinden. Mijn ene merrie heeft al eens eerder een veulen van Showman gehad en dat was ook gezond hihi
monnikenburg
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-14 22:36
Birdie60
Geplaatst: 25-03-14 22:39
Ik kan niet wachten tot die van mij geboren is. ( en natuurlijk die van jouw, daarom zitten we hier TS) Jij moet mij laten zien hoe het moet. Zo klein frotje. Moeder is een moorkopschimmel en vader? een bonte zeggen ze.