woow, echt een verschil!! haar spenen zijn nu duidelijk gevult!! Het hoeft niet altijd dat je van die mega uiers ziet he?! het kan zijn dat haar melkklieren vanbinnen zijn gevult en dat dus een deel van de uier wat hoger zit en je dus niet ziet van de buitenkant!
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is de andere merrie niet dragend? Ben ook benieuwd wat eruit komt.. Vanaf de uier te zien duurt het nog eventjes, maar ik heb ook een merrie die met 0,0 uier beviel dusja
ImLucky
Geplaatst: 06-02-14 20:56
aah super leuk ik hat dit topic gelezen toen het er net opstond nu toch maar even geaboneert ik ben benieuwt waneer het cadeautje komt!
Lizzy de fjord is (naar ons weten) niet dragend. Ze is de leidende merrie en de jongens hebben heel veel respect voor haar en anders kan ze het rete goed verborgen houden
Jep I know, maar ieder beetje is een beetje Mandy heeft bijna 7 jaar geleden een veulen gehad, alleen deze hebben ze toen na 3 dagen laten inslapen, omdat de neus helemaal scheef stond, wat waarschijnlijk nooit goed meer zou komen. Waar ik Mandy van gekocht heb, wisten toen ook niet dat ze dragend was. Ze was immers een goed half jaar daar op de manege en de handelaar heeft niks hierover gezegd..
Sorry voor het lange wachten Gisteren had ik wat foto's gemaakt, alleen waren ze erg onduidelijk. Vandaag nieuwe poging gedaan en gelukt Mandy krijgt nu inmiddels ook wat pulp bijgevoerd, want een klein beetje vetjes op de ribben mag ze wel gebruiken