Het komt nu wel erg dichtbij toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het komt nu wel erg dichtbij toch?
Dus nog een dikke maand.
Maik79 schreef:set_elkol schreef:ik zei het net al, maar valken en palomino's hebben niet vaak maanogen ondanks dat cremello's en perlino's dat wel hebben. Die vererven het niet per se.
Ik lees al een poosje mee, ben namelijk heel benieuwd naar het veulen van bekende Pret! En dan ook nog met een leuk kleurtje
Ik las bovenstaande, en kon niet laten om erop te reageren. Een cremello en perlino hebben blauwe ogen omdat ze een dubbele verdunning hebben. Een valk of palomino krijgt alleen blauwe ogen door de genen die aftekeningen veroorzaken (splash, sabino). Met veel wit op het hoofd heb je meer kans op blauwe ogen.
Nog anderhalve maand

Ze kan ook droog staan als ze wil maar 't is een moddervarken.. 
De calculator die ik gebruikte om het uit te rekenen doet 't niet meer om één of andere reden
dus ik denk 300 dagen...

) en ze was toen net hengstig.. dus afspraak gemaakt en toen bleek dat ze perfect hengstig was om te dekken die dag. ;j (na de scan zei de DA van die kliniek dat hij diezelfde avond nog zou dekken als hij het voor het zeggen zou hebben)

Tot mijn verbazing wist mijn man (die gisteren ochtend de trailer is gaan halen op weide zonder mij) me dat te vertellen...
Stiekem houdt ie haar dus ook in de gate als ie er heen gaat.
) en het loopt echt geleidelijk over de hele buik... Ik dacht nl eerst dat ze een navelbreukje ofzo zou hebben.. maar dan zou de zwelling meer naar achter moeten zitten en plaatselijker zijn toch?
ze heeft gewoon een puntbuikie!