Ik heb de 9 pagina's even snel doorgelezen. Vader en moeder zijn twee leuke paardjes, ik ben benieuwd naar het veulen!
Citaat:Set_Etkol - 15 mei - KittyDylan - 4 Juli - Merrie_Femkeeex - 6 Juli - HengstHeb je er even bij gezet Ga je trouwens ook nog testen met van die strips? Het blijkt dat die kunnen voorspellen wanneer het veulen wordt geboren
Citaat:BlauweSteen - 28 mei - MerrieSet_Etkol - 15 mei - KittyDylan - 4 Juli - Merrie_Femkeeex - 6 Juli - Hengstik gok ook wat
Ik doe ook een gokje Citaat:BlauweSteen - 28 mei - MerrieSet_Etkol - 15 mei - KittyDylan - 4 Juli - Merrie_Femkeeex - 6 Juli - HengstxDorientj - 25 juni - Merrie
Citaat:BlauweSteen - 28 mei - MerrieSet_Etkol - 15 mei - KittyDylan - 4 Juli - Merrie_Femkeeex - 6 Juli - HengstxDorientj - 25 juni - MerriexMoniek - 30 mei - MerrieIk heb ook een gok gedaan, hoop maar dat het niet tot juli duurt!
Ik zit even te twijfelen over die strips, wil het wel gaan doen maar ik mag nu al niet meer aan dr uier komen dus dat word beetje lastig dan..
Gewoon oefenen met de uier? Ik mocht er nooit aankomen maar raak het nu elke week of elke dag even aan, dat helpt wel.
dank u! vandaag geen veranderingen.. ze had het wel erg warm dus heb dr even goed geborsteld en ontdaan van dr losse haren, vond ze wel erg lekker!uber slechte foto maar je ziet hier wel heel erg duidelijk waar t veulentje ligt en dr uier vandaag:
Heey wat leuk!!! (zie het topic nu pas.. )Maar wat bijzonder dat ze Yuna toch zwanger is geworden van clips.
jaa vind ik ook annebe! laatst trouwens een fotoshoot gehad met ze:[ITP] Fotoshoot in het donker @ Desiree Fotografie
ik heb ook zo mijn twijfels.. maarja je weet het nooit he!ze zou vandaag op de 335 dagen zitten als ze drachtig is van die dekking in mei vorig jaar.