Op voorwaarde dat mijn leuke dierenarts dan komt want die vrouw hoef ik niet weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op voorwaarde dat mijn leuke dierenarts dan komt want die vrouw hoef ik niet weer
set_elkol schreef:weet ik eigenlijk niet.. kreeg wel die tip maar ik weet het zelf echt nog niet zo goedweet natuurlijk ook niet waarom ze de eerste keer heeft verworpen. heb jij er ervaring mee Sammyoo?
Helemaal omdat je dan inderdaad niet eens weet of het dan wel geholpen heeft. Het kan dan wel puur voor de zekerheid maar ik weet het gewoon echt niet!
ik neig meer naar niet doen, maar ga het wel vragen bij de eerste scan.
vervolgens op een homeopatisch middel gezet waardoor de cyclus weer op gang kwam en ze gedekt en drachtig kon worden. Risico was wel dat het zou terug vallen en ze haar vrucht zou verliezen, Gelukkig is dat allemaal niet gebeurd en is ze hormonaal perfect. Mocht ze deze pup ook verliezen(we gaan er zeker niet van uit!) geef dan een gilletje
ja dat is waar haha. maar sommigen ken ik wel in het echt (Jou kom ik misschien tegen in Raalte?)
inderdaad! ging even wat research doen naar de precieze cijfers maar 15% van de merries zou het vruchtje verliezen/resorberen met 40 dagen, zoals Set deed.
ik hield er eerst ook rekening mee, en was niet helemaal kapot van de negatieve scan, maar nu weet ik gewoon dat er dit jaar niks meer gebeurt welke uitslag we ook krijgen
als in, in beide gevallen blijft ze lekker thuis in de wei staan en genieten we van elkaar! Over twee weken heb ik vast wel weer een klein beetje kriebels.