Geen zorgen over nageboorte. Dierenarts even bellen, vragen hoe en wat. Als hij er na een bepaalde tijd niet uitkomt dan komt de dierenarts hem eraf halen.
Hebben wij ook 2x gehad, hoef je je geen zorgen over te maken. Alleen wel goed opbinden (met strotouwtjes bijv.) zodat ze er niet op gaat staan, dat is heel belangrijk!
Ook hier een stille meelezer die je toch even wilt feliciteren met dit knappe veulen!
123bo
Geplaatst: 04-07-14 17:03
Wauuw wat een mooi veulen ! Hoop stieken toch wel dat ze zwart blijft vind dropje ook wel een leuke naam, wel wat minder sjeik maar ach. Nu nog hopen dat ze de maat heeft van dr moeder en de kleur van de vader plaats je wel nog wat "opgroei" fotos? Ik voel een nieuw topic aankomen
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-14 17:04
DA is geweest. nageboorte eraf gehaald. Alles was goed zei hij. Ook veilenprikje is gezet.
Ze stellen het beide goed. ik zie wel lichtere haartjes rond de oogjes. Maar haar pootjes hebben dan weer een wat grijzere glans!!!
Eindelijk mogen we je feliciteren (hoop niet dat je een nieuw topic moet openen speciaal voor alle felicitaties )! Van harte gefeliciteerd met je prachtige veulenkind, wat een plaatje zeg! Zwart is prachtig, maar als het een schimmeltje wordt kom je maar gezellig in het schimmeltopic kletsen!
Ben blij dat alles goed is gegaan en ben zeer benieuwd naar de naam
Ps: benieuwd hoe vaak ik op versturen moet drukken om het bericht te plaatsen..