Nogmaals gefeliciteerd! Super mooi dametje en nu al karakter Als je nog inspiratie voor namen wilt:
Ik kwam op de naam Divanilla (van Diva (vonden we wel goed passen bij d'r zo te zien nu al sterke karakter) en Vanilla) en met wat mensen uit de whatsappgroep hebben we daar wat namen mee bedacht : (It's) Like a Divanilla It Makes Me a Divanilla Just Like a Divanilla I'm a Divanilla First Class Divanilla Born as a Divanilla Born to be a Divanilla
Edit: Verder nog wat namen: I'm the girl off your creams/girl off my creams My milkshake is better than yours Latte machiato Cream in your coffee Legally Blonde Icing on my cake
Maar misschien heb je ondertussen zelf al wel wat verzonnen
Het kan zowel perlino, cremello als smokey cream zijn. Die zien er fenotypisch vaak toch hetzelfde uit. Genotypisch niet. Je weet dus pas wat het is als je het test :p
Gefeliciteerd nicole! Het is een prachtige dame geworden!
Gefeliciteerd!! Leuk veulen! Heb net even terug gekeken. Was wakker en dacht meteen even kijken, zie ik wat wits rond dartelen. Denk Huh? Nu al. Heeft ze toch nog mooi snel gedaan.
Iedereen dank je wel, het is allemaal zo vreselijk snel gegaan voor de mensen die gemist hebben filmpje word geüpload en kunnen jullie terug zien alle super leuke reacties zal ik morgen lezen. Nu heerlijk slapen de dame heeft gepoept geplast geslapen en gedronken dus we zijn lekker op huis aan gegaan na een schoon stalletje