Amy is inmiddels ook op de cam. Nog niet in een stal om te bevallen, zodra er ruimte is schuift ze door. Maar ze zit op 306 dagen na de eerste dekking/297 dagen na de laatste dekking dus ik wilde haar toch eens beter in de gaten gaan houden. Ze kan nogal een drama queen zijn, veel met haar staart in de lucht lopen en schoppen naar haar buik, ze heeft weer een terror baby
PG heeft harsdoppen en de melktest zat vanmorgen ineens op 16 (refractometer) en pH 6.8 dus er zit nu beweging in.
Misty heeft besloten om wat aan haar uier te doen, zou ook wel eens tijd worden, ze zit op dag 325 en heeft nog niet langer dan 326 dagen gedragen in het verleden.
Snazzy doet nog steeds niets qua uier, ik denk dat ik haar volgende week nog maar eens een keer laat scannen. Als ze niet drachtig blijkt, heb ik haar liever gewoon weer de wei op. Zou wel erg jammer zijn en ze was op 3 oktober nog vol gescand maar ze toont vooral vet en niet echt drachtig.
Marije als snazzy 3 okt nog drachtig gescant is dan zou je het eventuele verstoten veulen toch gevonden moeten hebben ? Of was het daar dan nog te klein voor ?
Ze heeft tot half november 24/7 op een paar ha gelopen en daarna nog steeds hele dagen op de wei achter het huis. Dan is een vos al snel een blij vosje, je vindt dan echt niets terug van een dood veulen.