Setje, waarom ben je nog niet bevallen? *kijkt streng*
Hopelijk heb je tussendoor toch nog een beetje kunnen slapen?
pretty
Geplaatst: 29-08-14 06:54
Niet wanhopen hoor! Bij beide dames heb ik ook zo een nacht gehad en beiden wachtten gewoon netjes tot rond 10 uur zodat we lekker alle licht hadden en alles goed konden zien. Moe zul je nu wel zijn maar de adrenaline houdt je straks wel recht.
Toen mijn oudste merrie bevallen is stond ik nog in pension op een paardemelkerij. De grote stallen waren echter bezet dus mocht mijn merrie elke nacht in de binnenpiste (bak) rondlopen. Toen het veulen geboren is, was ik erbij en kwam ze bij elke wee bij mij staan om haar buik te laten wrijven en ging dan weer een toertje rond de piste stappen. Sommigen hebben het dus graag dat je erbij ben . Mijn laatste veulen is trouwens overdag geboren...
Ze had volgens mij net pijntjes, hing met haar hoofd uit het stalluik zo ongeveer in mijn schoot en leek het zwaar te hebben.
Anoniem
Geplaatst: 29-08-14 09:20
Ah die arme Set. Ik hoop dat het veulen snel komt, niet zozeer omdat ik niet meer kan wachten, maar dan is het zeulen met die buik ook over voor Set en heeft ze het hopelijk niet meer zo zwaar .
Daks
Geplaatst: 29-08-14 09:20
ahh ik dacht na deze nacht een veulen te zien. Arme set en TS.
Het komt nu toch wel dichtbij. zelfs baas vraagt of het veulen er al is zodat ik weer aan het werk kan