Fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen! En gelukkig begint het nu ook op te schieten!
Mooie plek heeft Blue gevonden om te rollen Ik vind het knap dat je ze nog zo wit houdt. Dat zou mij echt niet lukken. Gelukkig is die van mij zand/modder kleurig
Ik doe er helemaal niks aan hehe. Als je ze borstelt komen de stofwolken je tegemoet. Zo zie je maar, volgens mij blijft een schimmel/cremello het schoonst als je niks doet Komt ook doordat ze zo veel ruimte hebben, ze zullen nooit in de poep liggen en nu met dit zand ook niet gauw meer in de modder
MirandaMalik
Geplaatst: 27-05-14 22:17
Set ziet er lekker relaxed uit hoor! Blue het rolmonster... Op de wei blijven ze bij mij ook mooi, al rollen ze in de zwarte prut, als het is opgedroogd ziet het er weer goed uit.
Owhja, dat veulen is geweldig!
JoSav
Geplaatst: 29-05-14 13:20
Set doet lekker rustig aan, zoals het een (bijna) hoogzwangere betaamt.
Dat hoeft niet stiekem hoor, iedereen is weg van haar voor zover ik weet! Ze heeft erg veel karakter, pakt iedereen in. Ze is lief, aanhankelijk en heel komisch. Ze steekt vaak haar snoet uit. Ik vind haar ook zo leuk, ze wordt nu iets te dik maar ze vind het eten zo lekker Ik moet stoppen met voeren maar vind dat zo sneu haha. Zal even vitaminebrokje halen zodat ze wat te knabbelen houdt.