Goh je zal maar weekend hebben en niks hebben te doen.. ik ben er nog wel ffe! En heel veel succes vanavond allebei!
Ik ben een stille meelezer.Maar nu word toch wel spannend Heel veel succes en dat er maar een mooi gezond veulen te wereld mag komen.
Zeer blij dat ik geen gokje gedaan heb Komaan Setje. Je wordt zelfs internationaal gevolgd!! (Zeg d'r maar niet dat het uit België komt )
Pff ik probeer me wakker te houden en telkens dit topic te checken, maar nog steeds geen baby Kom op Setje, ik wil echt gaan slapen
Nog geen baby hoor Ik was even in slaap gevallen in de stal, Se stond naast me. Kleine druppeltjes aan de spenen momenteel. Niet echt druppelen maar komt af en toe wat vocht opwellen.
maaike1994 schreef:Pff nog altijd niet Denk je dat het deze nacht komt? Heb je de PH nog gemeten?Geen idee, en nee nog niet gemeten.
Je blijft in de stal? Of ga je in je ouders huis naar bed? Ben klaar met werk nu, gelukkig hoef ik gen 30 pagina's bij te lezen haha.
Ik zit meeste deel van de tijd bij de stal, heb daar even geslapen en ben nu/af en toe even binnen. Ikga steeds meer twijfelen aan Sets geloofwaardigheid Ze schuurt echt de godganse tijd pff