Ja,ik ben toch best wel nieuwsgierig. Ik moet al lang slapen, maar moest toch nog even kijken Echt al het geluk van de wereld gewenst met die topper Set!
Nou, ik ga slapen. Ik heb mijn "Set's topic checken" wekker op 3 uur gezet. Ik hoop dat er dan een heeeel mooi hengstje op de wereld is gezet. Weltrusten!
anneliesdj
Geplaatst: 28-08-14 23:29
Nog foto's? Dat druppelen klinkt goed
Ik weet nog dat wij ons eerste veulen hadden, moest ik de volgende dag een kopje melken van mijn moeder en hebben we allemaal een slokje geproefd Maar hebben we daarna ook niet meer gedaan (zo lekker vond ik het ook niet ), suiker testen doe ik tussen 2 vingers en goed zoet is het zelfs draderig.
Ik heb jaren op een paardenmelkerij gewerkt, leuk werk! Je kan er ook echt heeeeeerlijk ijs mee maken lekker en goed voor de gezondheid win-win situatie haha!
Succes vannacht Set (en katja ) hopelijk morgen een knapperd erbij!
ze stampt de hele tijd enorm geërgerd met haar achterbeen hard op de grond.
Bonjour
Geplaatst: 29-08-14 00:02
Haha ik ook Robynn. Maar ga nu toch echt
Arme Set hoop dat het snel komt...Succes vannacht!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-14 00:04
29 augustus hengst schimmel met bles sanne_xxxx 29 augustus merrie ----- thirzanaomi 30 augustus merrie silver smoky black schimmel Muurp 30 augustus merrie black xDorientj 30 augustus merrie silver smoky black Tigress 31 augustus hengst smoky black schimmel lifaya 02 september hengst bay schimmel anneliesdj 02 september hengst Amethyst_ 03 september hengst smoky black schimmel Rubber_Duck 06 augustus hengst smoky black schimmel polleman ? merrie silver buckskin Jokari
pradadaan
Geplaatst: 29-08-14 00:06
Succes vannacht Katja! Hopelijk morgen een hele mooie set baby girl