Ooooohh wat spannend! Mijn vriend vroeg net wat ik aan het doen was op mijn vrije vrijdagavond. Nou, wachten of een merrie drachtig is of niet
Shirley schreef:Mijn hond staat op springen, maar hij moet toch echt nog even wachten...Hier ook, hij zit al bij de deur te wachten
Shirley schreef:Mijn hond staat op springen, maar hij moet toch echt nog even wachten...Toch niet al sinds 2 uur hè?
Ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren iig als TS het nieuws zelf gaat brengen! Ze heeft geen internet op haar telefoon toch? Spannend zeg!
Toothless schreef:Ik sta zelf op springen, wil me laptop gewoon niet alleen laten dan maar laptop mee naar t toilet.Dat wou ik net ook zeggen
EdkingEnzo schreef:Ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren iig als TS het nieuws zelf gaat brengen! Ze heeft geen internet op haar telefoon toch? Spannend zeg!Ik krijg een sms
Shirley schreef:EdkingEnzo schreef:Ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren iig als TS het nieuws zelf gaat brengen! Ze heeft geen internet op haar telefoon toch? Spannend zeg!Ik krijg een sms Maar vertel jij het ons ook?
jessdaniels schreef:Joee [ [url=m/1s3rlP.jpg]Afbeelding[/url] ]JALOERS, ben aan het afvallen dus mag helemaal niks
Poehhhh.... wat spannend!!!! Shirley schreef:EdkingEnzo schreef:Ik denk dat het nog wel eventjes gaat duren iig als TS het nieuws zelf gaat brengen! Ze heeft geen internet op haar telefoon toch? Spannend zeg!Ik krijg een sms vertel vertel vertel vertel VERTEL!!
Hahahahaha Als er een prijs was voor meest belachelijke topic van het jaar, zou dit topic het winnen.
Toothless schreef:jessdaniels schreef:Joee [ [url=m/1s3rlP.jpg]Afbeelding[/url] ]JALOERS, ben aan het afvallen dus mag helemaal niks Van popcorn word je niet dik hoor