proost...... cam dan heeft Hans het goed gezien want ze was behoorlijk actief tussen het liggen door....ik wil ook slapen
Jeetje Sandra nog steeds slapeloze nachten? En ik las dat je nu ook ruintjes spaart, slim! Die kosten tenminste geen nachtrust!
Marije,leuk....waar is ons gezamelijke waken toch gebleven???? ja de ruinen zijn straks in voordeel hier ik doe iets niet goed,
Hopelijk hoeft wynn zich geen zorgen maken prachtig hoe ook de mannen meeleven. Mijn vriend vraagt ook telkens voor tietupdate En is de kleine er nu nog niet haha. En de kids zijn ook cam verslaafd
ik heb er dus nog meer zo van vanmorgen...... overal stukje oog,neus hoofd.....dus misschien vind je man deze tietenselfie wel leuk??????
sandra3235 schreef:ik heb er dus nog meer zo van vanmorgen...... overal stukje oog,neus hoofd.....dus misschien vind je man deze tietenselfie wel leuk??????oh god San!!! ik lig in een deuk hahahahaha
San zag eerst alleen de tieten scrolde naar beneden zie ik ineens 2 ogen whaha, had er even niet op gerekend
San wil graag een veulen met ballenmaar Princess wil maar niet bevallenZe houd ons maar opheel bokt op zijn kopen iederen loopt morgen met wallenLalalalala