Rivendell schreef:Is het de link in de openings post? Ik krijg geen siteVoor degene die geen beeld krijgen. PG staat, hoe kan het ook anders, lekker te bunkeren
Ze is idd anders qua gedrag vanavond. Ook is de melktest wat aan het veranderen, nog geen grote sprongen maar het is beter dan steeds dezelfde waarde. Hopelijk komt morgen de nieuwe quad processor, dan kunnen er weer 4 op de cam. En ik moet dan ook kunnen opnemen wat handig is voor replays
Ik had pg net gewoon in beeld toen viel die uit. Denk dat marije misschien bezig is om ze allemaal weer op beeld te krijgen.
MarijeR schreef:Ja leuk zo'n nieuwe quad processor Zit een dik boek als handleiding bij. Zegt genoeg denk ik?Ik zou niet weten wat het is en waar het voor dient maar succes MarijeR
MarijeR schreef:Ja leuk zo'n nieuwe quad processor Zit een dik boek als handleiding bij. Zegt genoeg denk ik?Succes dan maar
MarijeR schreef:Ja leuk zo'n nieuwe quad processor Zit een dik boek als handleiding bij. Zegt genoeg denk ik?Ik wist niet dat je uitgerekend nu de dames op klappen staan aan een nieuwe studie wilde beginnen.
MarijeR schreef:Ja leuk zo'n nieuwe quad processor Zit een dik boek als handleiding bij. Zegt genoeg denk ik?Arme jij succes dr mee
inowa schreef:''vrouwen hebben geen handleiding nodig,we drukken gewoon op alle knopjes tot het werkt''Hahaha inderdaad!
inowa schreef:''vrouwen hebben geen handleiding nodig,we drukken gewoon op alle knopjes tot het werkt''Haha! Die is leuk!
inowa schreef:''vrouwen hebben geen handleiding nodig,we drukken gewoon op alle knopjes tot het werkt'' de reden waarom de meeste vrouwen maar part-time werken....omdat we het in 1 keer goed doen.
inowa schreef:''vrouwen hebben geen handleiding nodig,we drukken gewoon op alle knopjes tot het werkt''Zo heb ik gisteravond wel mijn dvdspeler weer aan de praat gekregen
Ja zo werk ik meestal ook maar nu wil ik niet verpesten dat PG in beeld is. Anders heb ik echt een probleem
Roosje01 schreef: Dat doe ik ook vaak gewoon knopjes indrukken van apparaten.En meestal werk het......of juist he-le-maal niet . Maar daar heb je dan vaders/echtgenoten/vriendjes voor