Gefeliciteerd met deze prachtige knappe jongen!! Wat is hij mooi getekend! Dat opstaan is zo schattig!
Helaas gemist maar er komen nog 6 kansen! Super dat de bevalling zo snel is verlopen en alles goed is!!Gefeliciteerd met dit knappe ventje!!!
Gefeliciteerd!!! Wat is hij mooi getekend! En zo snel staan al, dat beloofd wat! Ik ben erg benieuwd naar de kleur en naam, echt heel erg leuk!
Hoe weten jullie dat het een hengstje is Ik heb iets gemist Bevalling ging snel ! Gefeliciteerd Marije !!
Was net een uurtje met mijn verzorgster en de paardjes aan de wandel...Ach ja volgende keer beter!Gefeliciteerd met het knappe hengstje
Tessa_93 schreef:Hoe weten jullie dat het een hengstje is Ik heb iets gemist Bevalling ging snel ! Gefeliciteerd Marije !! Op de handdoek staat Colt en dat betekend dat het een hengstje is.
Ohw krijg hier zelf ook helemaal de veulenkriebels weer van (net nu we besloten hadden een paar jaar nix te fokken)
BrammetJee schreef:Ik heb een S2 maar als ik op me mob kijk dan loopt die vast hebben jullie dat ook zo nee hoe kijk je zonder dat die vast looptWil iemand dit aub beantwooeden ik mag vanav niet meer op de laptop :S
Eindelijk! Gefeliciteerd. Maar ik heb net gemist.... Is er misschien ook nog een herhaling te bekijken? Ik hoop het zo!