Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romy1234 schreef:Heb een paar dagen niet op de cam gekeken maar heb het idee dal pg haar buik anders is als paar dagen geleden, kan dat kloppen marije?
Of zie ik nu heel graag dingen die ik wil zien
charrr91 schreef:Hee, 1 beeld! Gaat er wat gebeuren Marije??
MarijeR schreef:Vanmorgen vroeg is er wat van de hardware kapot gegaan. Ben al ruim een uur mee bezig geweest en heb nu iig PG in beeld kunnen krijgen. Als ik straks niet struikel over 3 laagjes sneeuwvlokken zal ik kijken of ik aan een nieuwe quad processor kan komen...
Cam zou het nu weer moeten doen hoor. Kijk nu zelf ook via internet want ik heb verder op de tv's in huis geen beeld.
moyra schreef:charrr91 schreef:Hee, 1 beeld! Gaat er wat gebeuren Marije??MarijeR schreef:Vanmorgen vroeg is er wat van de hardware kapot gegaan. Ben al ruim een uur mee bezig geweest en heb nu iig PG in beeld kunnen krijgen. Als ik straks niet struikel over 3 laagjes sneeuwvlokken zal ik kijken of ik aan een nieuwe quad processor kan komen...
Cam zou het nu weer moeten doen hoor. Kijk nu zelf ook via internet want ik heb verder op de tv's in huis geen beeld.
Heeft mogelijk met de quad processor te maken
moyra schreef:charrr91 schreef:Hee, 1 beeld! Gaat er wat gebeuren Marije??MarijeR schreef:Vanmorgen vroeg is er wat van de hardware kapot gegaan. Ben al ruim een uur mee bezig geweest en heb nu iig PG in beeld kunnen krijgen. Als ik straks niet struikel over 3 laagjes sneeuwvlokken zal ik kijken of ik aan een nieuwe quad processor kan komen...
Heeft mogelijk met de quad processor te maken