Is best gezellig onder die steen hoor haha Kat je meisjes zien er top uit en ook ik geniet van je verhalen en foto's ga lekker daarmee door. Wat een leuk veullie nu word ik nog nieuwsgieriger wat Set eervan gaat maken nog even geduld!!
En gaat ook weer onder die steen met vele anderen haha
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-14 08:07
Bedankt voor alle lieve reacties
Set had een periode dat ze alleen maar in de schuilstal stond te slapen maar op dit moment graast ze van hot naar her met Blue aan haar zijde en als ik roep komt ze in de meest bije galop aan met hinniken en alles. Ze zit echt erg goed in haar vel.
Zaterdag als ze 240 dagen drachtig is heb ik haar ook 8 jaar wat een mijlpalen op 1 dag!
even een geweldige foto ter ere daarvan wat is Set hier verschrikkelijk lelijk zeg!
Nickyyyy
Geplaatst: 07-05-14 12:55
Aaah die foto's hoe ze naar haar buik kijkt Kleine Set en Katja, leuk toch samen opgroeien!
Hoe gaat het inmiddels met haar? Hoeveel dagen moet ze nog?
Leuk hoor dat ze zo vrolijk is! Zaterdag wordt een nationale feestdag!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-14 15:20
Jullie zijn lief!
Lang al he Muur we zijn niet voor niks elkaars maatjes haha. Ik heb zulke lieve filmpjes van vandaag (oke, op het stukje na waar Set Blue een fikse trap geeft )
Hier het knuffelfilmpje! vooral 0.40 en 1.40 zijn zo lief Blue gaat echt vooruit, lief beest. Ze loopt enorm te kloten en te puberen in het begin van het filmpje Er komt nog een filmpje waarin Set Blue behoorlijk corrigeert
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-14 17:09
de zwarte circel op Blue dr zij komt van Sets hoeven