Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KoudbloedKim schreef:elibeest schreef:Dit laatste doet ze al een paar dagen.Mijn oude merrie ging ook van voor naar achteren wiebelen, en gooide dan haar hoofd een klein stukje in de lucht.. weeen waren dat toen.....
Moossie90 schreef:Ze bleef de laatste dagen lang in de plashouding staan nadat ze had geplast en gisteren ging ze in de houding staan, maar kwam er niks.Voorweeen!
Ik lees al een hele tijd stil mee maar wat herken ik de laatste loodjes van mijn eigen bevalling. Plassen duurt eeuwig voordat het op gang komt, en wiebelen. Want de enorme baby zit je in de weg. (Baby was 56cm en 4,5 kg)
elibeest schreef:Beschrijving van Kim.oeh toch wel spannend. Is dit Kim haar eerste veulen? Mijn ene merrie gaf geen enkel teken van een naderende geboorte bij haar eerste veulen. Nu is die merrie ook echt wel een bikkel. die toont zelden iets van pijntjes of ongemak. (toch wel jammer dat ik niet op de kimcam kan kijken)
KoudbloedKim schreef:elibeest schreef:Beschrijving van Kim.oeh toch wel spannend. Is dit Kim haar eerste veulen? Mijn ene merrie gaf geen enkel teken van een naderende geboorte bij haar eerste veulen. Nu is die merrie ook echt wel een bikkel. die toont zelden iets van pijntjes of ongemak. (toch wel jammer dat ik niet op de kimcam kan kijken)