Ik schrok me rot, probeerde weer en zag wat wittigs onder haar staart.. Was het een flapje van de deken, dacht even een pootjesblaas Die wee net, autsj
Ohhh ze zakte ineens heel erg door haar achterhand, staart strak tussen de benen. Arme meis, ze zal wel weeen hebben.
Vind dit wel heel bijzonder om te zien. Heb zoiets nog nooit gezien dus vind het erg gaaf dat we mee mogen kijken Nicole
Smee__ schreef:Ik schrok me rot, probeerde weer en zag wat wittigs onder haar staart.. Was het een flapje van de deken, dacht even een pootjesblaas Die wee net, autsj Je was niet de enige, ik moest ook ff goed kijken
Smee__ schreef:Ik schrok me rot, probeerde weer en zag wat wittigs onder haar staart.. Was het een flapje van de deken, dacht even een pootjesblaas Die wee net, autsj Idem! Dacht hetzelfde! Hoop dat haar water snel breekt, dan gaat het snel
Smee__ schreef:Ik schrok me rot, probeerde weer en zag wat wittigs onder haar staart.. Was het een flapje van de deken, dacht even een pootjesblaas Die wee net, autsj Ik ooooook!!!
Smee__ schreef:Ik schrok me rot, probeerde weer en zag wat wittigs onder haar staart.. Was het een flapje van de deken, dacht even een pootjesblaas Ik ook even een mini hartverzakking Dit houdt me wel goed wakker om nog even te studeren haha.
Nicole schreef:We zitten momenteel nog in de auto voor stal zodat ze ons nog niet door heeftTrillend als een rietje, met adrenaline op topniveau? haha Succes!
Zitten flinke weeën tussen idd! Ik zit op de bank te kijken, en vriendlief doet net alsof ie niet mee zit te kijken.. Hahaha