DeMolenhoek schreef:Hebben we tegen dan ook al een 2de topic Ze wou weer liggen maar deed het toch niet...Klopt, en daarna leek ze te mesten maar op de plek waar ze stond zag ik geen mest liggen.
Jeetje, wat een jeuk Zo loopt wel veel rond en is druk bezig met het zaagsel. Goed plekje aan het zoeken om te bevallen?
Ik zit vol spanning te kijken! Ze is super onrustig en ademhaling is sneller als ik dat goed zie.. Spannend!!!!!!
Lijkt het maar zo of is haar ademhaling nu ook snel en zwaar... Zie het door de deken heen en d'r neus. Ook de hele tijd rondjes aan het lopen.
Ik zie het ook. Een vrouw kan trouwens nog wat van haar leren. Zoals zij weeën opvangt, jeetje...Edit: Ja jeetje, die staat echt zwaar te ademen! Dit duurt geen uren meer hoor.
Ik heb net ff geteld, en dr ademhaling is rond de 60 per minuut, waar 18 per minuut ongeveer standaard is voor een paard in rust.Nog een leuke naam: Damn you autocorrect
Ja idd Nicole, neusgaten heel groot ook. Ze is nu wel weer onrustig, constant rondjes draaien, naar dr buik kijken.
Spannend.. Ze is inderdaad erg onrustig. Gapen, flemmen en draaien. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt!