Bijzonder dat mensen denken dat ze namen kunnen bedenken voor andermans dieren. Lijkt me dat Marije inmiddels bewezen heeft dat ze dat heel best zelf kan!!
Pardon? vaak vind Marije het prima, hoe zijn we op Flex als roepnaam gekomen? Uhuh ja Marije zocht die , en vorige veulens ja je raad het al zeker
Patty14
Geplaatst: 12-02-16 00:47
Billy schreef:
Bijzonder dat mensen denken dat ze namen kunnen bedenken voor andermans dieren. Lijkt me dat Marije inmiddels bewezen heeft dat ze dat heel best zelf kan!!
Niks mis mee toch als mensen leuke ideeën hebben. Het is aan Marije of ze er iets mee doet of niet...
Mense gooien al jaren ideeën hier dus ik zie het probleem niet. Honey is ook door mij aan haar roepnaam gekomen . En zo hebben wel meerdere veulens hun roepnaam aan bokkers te danken.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 12-02-16 07:13
Billy schreef:
Vorig jaar en het jaar ervoor het topic niet gevolgd zeker? Marije koos regelmatig namen die door anderen waren aangedragen en vond dat ook leuk Er zijn ook een stuk of 2/3 veulens die namen hebben die ik had aangedragen. Wat is daar mis mee?
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-16 11:04
Ho lief zijn voor elkaar
En naam suggesties zijn idd welkom en vaak maak ik er ook gebruik van omdat na 20 jaar fokken mijn creativiteit wel wat opgedroogd is En dan lopen ze weer maanden naamloos rond en krijgen ze de meest vreemde roepnamen Deze keer had ik al een naam klaar voor een merrieveulen als de naam haar zou passen, DT Deputys Kissin' Kate, roepnaam Kate.
Ik zal straks de cam ook weer aanzetten, als de mist een beetje optrekt zal ik kijken of de buitencam aan kan als Amy en Kate buiten spelen. Amy had een beetje pech, gisteren stond ze ineens met uierontsteking aan 1 kant. Nu dus op de AB en pijnstilling maar Kate mag weer drinken gelukkig. Was gisteren dus nog even een drukke dag door iedere keer te moeten helpen met drinken en het ontstoken deel van het uier uit te melken.
Dido2316
Geplaatst: 12-02-16 11:12
Ohoh, het zit ook allemaal niet helemaal mee hè?
Kissin' Kate is ook wel een heel toffe naam zeg! Het past zeker bij haar, klein druktemakertje!