ze zou toch een paar donkere haren in de staart moeten hebben dan, misschien kan Maaike eens goed zoeken! Maar het grootste verschil is nog de huidskleur, een valk zou toch donkerdere oogleden en snoet moeten hebben en niet zo roze.. Zelfs voor een palomino vind ik haar ontzettend roze ik zie dat haar geslachtsdelen ook al roze zijn.. en witte hoeven.. ze lijkt inderdaad bijna dubbel verdund. wat een schatje zeg, 4 cm groter dan Ilya!
Maaike heb je een echt duidelijke hoofdfoto van dat ze buiten staat?
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 10-03-15 18:27, in het totaal 2 keer bewerkt
Wat een leukje, TS, gefeliciteerd met je kleine meid. Ben erg benieuwd naar de naam én de kleur vaan zowel beeb als papa.
Yaralisa
Geplaatst: 10-03-15 19:01
Ze is zó mooi! Echt om verliefd op te worden. Dit is het wachten wel waard geweest denk ik. Ik ben heel benieuwd welke naam deze knappe dame gaat krijgen
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-15 19:06
olafgek schreef:
kan je niks in haar naam doen dat verwijst narr dat zij eigenlijk een onmogelijke verassing is ofzo
Ja ik wil graag een arabische naam en ik zoek het woord 'verrassing' in het arabisch maar vind het niet
ik vondt het net wel, maar enkel in arabische tekens ik weet niet of je daar wat mee bent? مفاجأة
guusjew
Geplaatst: 10-03-15 19:11
In het fins is verrassing illatys misschien iets teveel een hengsten naam mijn veulentje krijgt ook een finse naar als het een merrie is word het lahja(zegt laaja) betekent geschenk in het fins en een hengst gaat ihme heten (zegt imme) wonder in het fins