Ga vanavond rond 10 uur/half 11 nog even kijken hoe madam dan is.. Ze is wel heel moe, staat steeds maar te slapen.
Nog een stille meelezer meldt zich... Jeetje wat houdt ze het spannend zeg. Benieuwd wat voor moois er uit komt
Femke(ll) schreef:Ik begin er verslaafd aan te raken om 10x per dag dit topic te checken . Kom maar veulen! Same here! Wat duurt wachten lang, kan me voorstellen dat je het spuugzat word TS!
Gister dan.. Wij helemaal in spanning of het veulen er misschien aankomt.. Zit ze lekker een filmpje te kijken.
Dustinlover schreef:Ga vanavond rond 10 uur/half 11 nog even kijken hoe madam dan is.. Ze is wel heel moe, staat steeds maar te slapen.Ze staat gewoon energie te sparen voor de bevalling!
Vitaquilla schreef:Dustinlover schreef:Ga vanavond rond 10 uur/half 11 nog even kijken hoe madam dan is.. Ze is wel heel moe, staat steeds maar te slapen.Ze staat gewoon energie te sparen voor de bevalling! +1
sharon488 schreef:Ik kijk ook iets van 30 keer per dag op dit topic! Kom op Fab! We zijn nu wel benieuwd naar je veuliHihi, +1
Ze weet het wel spannend te maken! Ging het zakken in de ph vorig jaar ook zo per dag sneller? Of hing ze toen nog lang op de 6.4? Haar uier maakt er wel mooi werk van echt een mooi en duidelijk verschil!
testebeest schreef:Ik zeg achterop de fiets over een hobbelpad En wonderolie met ananas door dr voer.
Ze lijkt zich er wel klaar voor te maken, ik zou wel iets vaker gaan checken nu. Kijkt ze altijd zo chagrijnig of is dat van de laatste dagen?