Ja, hier ook onder de steen. Met zijn allen. Het is best druk onder de steen. De foto's zijn steeds erg leuk om te zien. Ze verandert iedere keer toch wel wat. Het is al bijna mei, dus nog maar een paar maanden. Hup Set . Maak een mooi veulentje. Zou het ook stipjes kunnen krijgen, zoals Set? (Ik weet echt niks van kleuren en aftekeningen.)
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-14 12:39
Als het veulen schimmel wordt uiteindelijk kan het ook stipjes krijgen maar alleen als schimmel, en meestal begint het pas in een later levensjaar. Zullen we bij de geboorte dus niks over weten!
Ik verwacht zelf sowieso aftekeningen, ik denk een bles. gezellig al die steen-mensen!
Drogon
Geplaatst: 30-04-14 12:53
Ooooh, wat een prachtige hengst! En de merrie is ook heel mooi natuurlijk Daar komt vast een prachtveulentje uit Ik hoop stiekem dat het een buckskin of een silverbay word, die vind ik altijd zooooo mooi
Ik lees ook stiekem mee hoor! volgens mij volgt half bokt je en dat je zoveel post vind ik juist alleen maar leuk! je paarden zijn immers ook geweldig :p
MirandaMalik
Geplaatst: 30-04-14 13:09
set_elkol schreef:
ja ik vind mijn eigen paarden iets te geweldig
Das een goed teken!
Zo'n hooiruif wordt door Zosja gezien als hindernis, anders leek het mij ook wel wat. Die galopfoto van Blue is mooi! En dat Set zo naar haar buik kijkt, "Wat gebeurd daarbinnen?" echt schattig.
Ik was heel bang dat Blue erin zou klimmen, die gaat namelijk ook elke keer in/op de voerbakken, kruiwagens, stoelen, hond, kratjes, dozen, noem het maar, staan.. Maar volgens mij is er niks gebeurd, ze eet de kist alleen op Dus het werkt goed, Setel eet spontaan ook weer meer hooi.
Bedankt voor de super reacties, soms ben ik bang dat iedereen hier denkt jeetje om de twee dagen foto's, hallooo maar ben echt oprecht heel blij met ze, ik voel me een lucky basterd met deze paarden en de locatie waar ze staan! We moeten maar een bokt meeting houden als de baby er is
Ik kijk echt het meest uit naar dit veulentje omdat dit de eerste merrie is die ik ben gaan volgen, en dan helemaal van het 'begin'(ik kwam erbij vlak voor het eerste vruchtje afstierf) en omdat Set en Sam een ontzettend leuke combi zijn
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-14 23:32
uitgebreid verslag en heeeeeeeeeeeeeel veel foto's zullen zeker volgen
leuk die volgers, en dat mensen het echt leuk vinden en naar uit kijken.
Het wordt eigenlijk wel tijd om te beginnen met 'nog 108 dagen'
in plaats van 'al 232 dagen!'
Oke over een half uurtje dan
afteltijd!
enneh, mijn inslaapproblemen zijn er ook weer, zou het door de pony's komen? nadenken nadenken nadenken