Zonder tegenbericht mochten we hem halen,dus dat gaan we gewoon doen
Tieten Princess zijn eindelijk goed op spanning,lijkt nu een koe we gaan aftellen...... Poeh ik slaap er alweer bijna 2 weken dus wordt wel eens tijd.....
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-15 12:59
Nikan en Rene zijn op de terugweg
grappig hoefsmid van de kliniek wilde NIkan wel hebben,die vond het het perfecte paard qua bouw in het mini,alles klopte aan hem,damn hebben we zijn ballen eraf gehaald
Ik ga lekker naar stal genieten van de zon,even veulen halen tussendoor en Nikan opwachten
Nikan weer lekker op weg naar huis, dat is mooi! Kan ie weer een beetje bijkomen van alle ervaringen. En nu nog even dat veulen eruit en dan genieten van het mooie weer
Fijn dat alles goed gegaan is met Nikan en dat hij gewoon weer naar huis mag.. Hij krijgt een dikke knuffel van Bikkel, die weet hoe Nikan zich nu voelt
aah arme nikan, geef hem maar een dikke knuffel, Grmf heeft mijn oudste met zijn tengels aan mijn telefoon gezeten. Is ie nu geblokkeert, vader kijkt of hij toevallig de pukcode heeft
San misschien kun je lekker soep ruilen tegen de da rekening
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-15 21:22
Nou kleine muppet is weer thuis,wat kan je stom blij zijn om dat dier weer bij je te hebben En geweldig hoe die kudde 1 geheel is dan Wat moet je doen als je naar een keuring moet?Breng je paard naar kliniek,hij is bijna slank en damn wat een mooi ding is het toch...nu zonder ballen
Hij moest even stuiteren maar erna wist die mijn schoot weer te vinden....nu de boel nog slinken... Ik heb gezongen en namens jullie allemaal kusjes en snoepjes gegeven...
Rois schreef:
Wat een prachtige pony's
dank je.......
Princess wordt spannend nu....Lisa gaat mee waken straks update......
Oh en kleine Yazhi wordt beetje vergeten nu maar die doet t super en die kan al bewegen....kleine showgirl steeds t staartje erop....zal morgen weer eens foto's nemen.....