Daarnet ging het veulen enorm hard te keer.. Ik zag heel haar buik bewegen, golven en trillen! echt fascinerend om te zien!! En Elina stond er gewoon lekker bij te eten...
Die denkt in zichzelf: ik wil er uit, tis mooi weer
Chroosje
Geplaatst: 03-06-14 14:30
Liin schreef:
Vrijdag de 13e ook mijn geboortedag, ben een gelukkig mens hoor haha. Ik wacht ook al heeel lang in spanning met jullie mee, hopen dat het veulentje snel en gezond komt
Een geduldig type? Alles behalve! als ik iets in mijn hoofd haal (bv nieuw hoofdstel), heb ik dat diezelfde dag nog in huis. dus dit is gewoon heel erg frustrerend voor mij!
Haha, ja heb nu al tijdje niet meer kunnen rijden en vrees dat het nog wel even gaat duren. Vind ik ook heel erg, want met dit goede weer, heb ik altijd enorm veel zin om te rijden! maar ja, krijg wel iets moois in de plaats binnenkort...
Belmera
Geplaatst: 03-06-14 16:27
Haha duidelijk dat Elina je nu een lesje in geduld leert! Geduld is een schone zaak, maar snap je frustratie heel goed, zou ik ook hebben En snap dat je t rijden mist, maar denk dat als het veulentje er eenmaal is, je helemaal niet meer aan rijden denkt, dan is t alleen maar genieten! Ik hoop dat ik snel een berichtje lees dat Elina een gezond veulen op de wereld heeft gezet. Dat van die met volle maan vind ik wel een goede (ben zelf ook een volle-maan-kind )
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-14 16:54
Ik meen mij te herinneren dat Azaro in juni geboren is (ik denk de eerste) en Elina 13 mei. Dus 13 juni zou wel een mooi combi zijn!