Treasure ging smiddags nog vol paraderend en in rengalop door de wei. Rollen erna ging niet. Daarna op stal heerlijk te dutten en ineens zonder echte onrust...binnen 4min was het gepiept Inmiddels de perfecte moeder die ze altijd is
Geweldig! Eindelijk is hij er dan. Hij heeft mama wel weten pesten vanuit de buik, haha. Heerlijk manneken!
BreeWelshies
Geplaatst: 26-04-24 11:06
Ik heb heel het topic in volkomen stilte gevolgd, maar ik kom onder mijn steen vandaan hoor. Want eindelijk, na al je lange wachten en zorgen heb je dan eindelijk je prachtige veulen! Van harte! Treasure lijkt er ook erg blij mee, zowel met haar baby als het feit dat hij eindelijk met 4 benen op de grond staat in plaats van meelift
chanicha
Geplaatst: 26-04-24 11:31
Van harte gefeliciteerd Wat een opluchting zal dit zijn zeg en hij is prachtig
ahhhh...die laatste foto, ik smelt weg!! Van harte met deze prachtbeeb!
kyrkelover
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-24 17:59
Zo wat laat, maar hierbij dan toch Treasure haar verslag. Tja gistermiddag was alles compleet rustig dus ik zag de bui alweer hangen dat het wederom niks ging worden. Toch voor de zekerheid maar op stal gaan slapen, want ja je weet nooit. Paarden op stal gezet en wij rustig wat avondeten op. Daarna maar spelletjes gaan spelen met de camera naast ons zodat we mooi konden kijken. Om 22h app ik nog naar huis dat alles compleet rustig is en om 22.15 begon ze met haar staart afhouden en regelmatig in plashouding gaan staan. Iets voor 23h valt de camera uit waarop we besluiten dit te gaan fixen. Nou dat is er dus niet meer van gekomen want mevrouw ging aan de gang . 23h was het al geboren met een vlotte bevalling die nog geen 3min geduurd heeft tussen het breken van het water en dat het ernaast lag. Overigens wel echt flink mee moeten helpen, want zijn benen zijn echt eindeloos. Zat echt wel goed vast thv zijn schoudertjes. Die eenmaal erdoor ging het eigenlijk vanzelf. Hierbij een aantal droogfoto's. Maak kennis met Promising Vigorous Diamond