Gelukkige verjaardag minthe!!! Zal het kunnen onthouden. Mijn jongste broer verjaard dan ook.
Hele leuk foto’s van op de wei.
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 .. 
 Ik vind hem ook erg gaaf 
 Een merrie willen we erg graag!

Mirjam79 schreef:Wat een verschil zie je bij de merries die drachtig zijn. Sommige tegen het eind van de dracht amper nog uier, terwijl Zilver al best wel veel heeft.
 Phileine83 schreef:Zij maakt echt al vroeg veel uier hè? Vergeleken met de dracht van Yke valt het reuze mee. Goh ik ben zo benieuwd![]()
Mooi beeld heb je ook

. Krijg ik lentekriebels van                                                         

Niet teveel groeien hoor Mint!  

Misschien klopt dat dan wel 
 Zilver heeft de liefste ogen 
 Haar kinderen ook 

Vandaag dag 301. Dus jullie kunnen mee aftellen. Nog 19 te gaan. Ben heel benieuwd wat ze van plan is. Veilig of toch net niet haha. 

kiki1976 schreef:Het gaat weer opschieten.
Haha moest wel lachen om Jacob zijn gezicht (ruiter)
Mer1980 schreef:Silver maakt ze stuk voor stuk bloedje mooi!
 Ik ben ook wel blij met hoe ze fokt. Hopelijk mag ze eens preferent worden. (4 ster (of hoger) nakomelingen)AnsoDM schreef:Nieuwe mijlpaal.![]()
Ik heb het ook al gehoord dat de grote vaak een generatie overslaat. Zie ik ook wel aan miracle. Mira is maar 1,56 en de vader 1,60. Gaat hij toch wel naar de 1,65 gaan.
Maar ze zijn allemaal super knap. Goed dat zilver hem goed kan opvoeden. Wat je wilt idd geen dekkende ruin.
 Nee hij moet wel opgevoed worden haha maar het kwartje is gevallen. 
 nog 16 dagen te gaan                                                         
                                                         kiki1976 schreef:Haha ik snap je verwarring dan wel ja.
Mijn dochter heeft voordat Bo eruit ging met haar dracht vaak bij hem gelest.
 Het is hier ook wel een bekende inderdaad 
Phileine83 schreef:Wat een mooie foto’s zeg. Lief dat ze nooit weggaat. Dat vind ik mooi. Ze ziet er ook heel gelukkig uit bij je