Weet je zeker dat de naam met een u moet beginnen? Ik denk dat ze straks gewoon met een v-veulen krijgt
pien_2010
Geplaatst: 01-04-24 18:41
heerlijk!
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-24 19:34
Eerlijk gezegd vind ik de V een veel leukere letter om in de stijl van plaatsnamen een naam te bedenken, Gen probeert me dus gewoon te helpen!
SjonnieZ - 8 maart - hengst - geen aftekening, wel wat losse witte haren Muga - 10 maart - merrie - wit sterretje BigOne - 11 maart - hengst - zwart Kally - 11 maart - hengst - zwart met 2 sokjes Sanet - 12 maart - merrie - zwart met iets wit op de lip Eve_16 - 12 maart - hengst - volledig zwart Linnie050 - 14 maart - merrie - helemaal zwart D_akota - 16 maart - merrie - helemaal zwart Mala26 - 17 maart - hengst - helemaal zwart Eve_16 - 19 maart - hengst - volledig zwart Balance - 19 maart - hengst - sneb Misty12 - 20 maart - merrie - zwart met een klein wit vlekje/snebje op haar voorhoofd en 1 klein wit sokje Renskesanne - 23 maart - merrie - volledig zwart Eve_16 - 27 maart - hengst - volledig zwart Sanet - 30 maart - merrie - zwart 2 witte voetjes en een sneb Balance - 30 maart - hengst - sneb Furst - 31 maart - merrie Mala26 - 31 maart - hengst - zwart Saaams - 31 maart - hengst - zwart met kolletje DemiSisa - 1 april - merrie - zwart Furst - 2 april - merrie Lailapri - 3 april - merrie Fleurtjeuh - 4 april - hengst - zwart Muga - 5 april - merrie - zwart met sterretje Kally - 6 april - merrie - zwart met 2 sokjes en een sneb Rocamor - 8 april - merrie Sky_As - 11 april - hengst - zwart Lalladidoo - 12 april - merrie - zwart met een kol en twee witte voetjes
Gen heeft normaal heel ronde billen, dus op zich is ze al best plat van boven, maar volgens mij waren de banden voor de bevalling van Rio nog wel wat losser. Als ik thuis ben, dan zal ik even in zijn volgtopic graven ter vergelijking.
SjonnieZ - 8 maart - hengst - geen aftekening, wel wat losse witte haren Muga - 10 maart - merrie - wit sterretje BigOne - 11 maart - hengst - zwart Kally - 11 maart - hengst - zwart met 2 sokjes Sanet - 12 maart - merrie - zwart met iets wit op de lip Eve_16 - 12 maart - hengst - volledig zwart Linnie050 - 14 maart - merrie - helemaal zwart D_akota - 16 maart - merrie - helemaal zwart Mala26 - 17 maart - hengst - helemaal zwart Eve_16 - 19 maart - hengst - volledig zwart Balance - 19 maart - hengst - sneb Misty12 - 20 maart - merrie - zwart met een klein wit vlekje/snebje op haar voorhoofd en 1 klein wit sokje Renskesanne - 23 maart - merrie - volledig zwart Eve_16 - 27 maart - hengst - volledig zwart Sanet - 30 maart - merrie - zwart 2 witte voetjes en een sneb Balance - 30 maart - hengst - sneb Furst - 31 maart - merrie Mala26 - 31 maart - hengst - zwart Saaams - 31 maart - hengst - zwart met kolletje DemiSisa - 1 april - merrie - zwart Furst - 2 april - merrie Lailapri - 3 april - merrie Fleurtjeuh - 4 april - hengst - zwart Muga - 5 april - merrie - zwart met sterretje Kally - 6 april - merrie - zwart met 2 sokjes en een sneb Rocamor - 8 april - merrie Brigitte_D - 10 april Sky_As - 11 april - hengst - zwart Lalladidoo - 12 april - merrie - zwart met een kol en twee witte voetjes
Mochten er binnenkort weer mensen voor dezelfde dag een gokje willen doen, denken jullie er dan even om dat het gokje zo compleet mogelijk is? Dat maakt het wat makkelijker voor mij om de winnaar van de chocoladereep te bepalen.