Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).                                                         
  ik ben heel erg benieuwd hoe ze het gaat vinden. Het plan is om met haar dochter (die is nu 2) straks te gaan mennen maar toen bedacht ik, waarom niet met mams beginnen. Die is al wat gewend en dat is voor mij als beginner wel zo fijn. Ik heb sinds kort menles bij iemand, zodat ik het zelf al een beetje kan leren. Ik had haar de foto's ook gestuurd en zij had ook al gezegd dat de borst hoger moest (en de broek lager), ik heb daar zelf nog helemaal geen verstand van  
 . Ik moet nog even een schoftverhoger kopen want het schoftje ligt tegen haar schoft aan en dat is niet de bedoeling.                                                         
 . Ik ben dit jaar wel een beetje verwend met een supermooi gelukt veulen, maar dat maakt me juist extra benieuwd naar hoe deze hengstenkeuze nu gaat uitpakken bij haar!

, alweer bijna 4 maanden onderweg, nog 7 te gaan. Haar veulen van dit jaar is vorig weekend verhuisd naar zijn nieuwe baasje. Nu kan Veronia nog even wat bijtrekken voordat dit nieuwe veulen veel van haar lijf gaat vragen. 
 . De wagen zelf heb ik inmiddels ook gekocht. Dit is voor mij allemaal helemaal nieuw en ik ben een ontzettende penny als ik naar mn karretje sta te kijken en ik bedenk me dat ze daar straks (hopelijk) echt voor loopt  

. Op de scan was een navelstreng, een (waarschijnlijk) heupje en een boel vruchtwater te zien, maar niet iets waarvan je zegt, dat zal ik hier even leuk plaatsen  
 . Dus dan nog maar een keer mijn (vind ik) knappe combinatie van dit jaar, nu we toch wel weer een hele stap dichterbij dit veulentje gekomen zijn. Ik ben echt super benieuwd!
 .
 Citaat:
Goklijstje:
18 april - Muronia - merrie - zwart met 2 witte sokjes achter en een smalle bles