Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gefeliciteerd! 
gisteravond was ze al onrustig, wat heen en weer lopen, op een gegeven moment telkens liggen en weer opstaan, rondje lopen, liggen enz. toen ging ze liggen en zijn we er heengegaan , ze begon direct te persen en binnen 5 minuten was het veulen eruit , de nageboorte kwam er binnen een kwartier af, was mooi compleet ook, veulen liep toen al rond na een kwartier en dronk al bij mama, eowyn is een superlieve mama, tilt netjes haar achterbeen voor hem op , zoals ik al dacht is het een hengstje. bruin dun ( bay-dun) gekleurd zonder aftekening , nog even later zagen we hem persen en kwam de darmpek eraf, ik heb vanmorgen een paar foto's gemaakt , de komende dagen zien jullie vast betere foto's maar hier zijn er al een paar, zijn naam moet ik nog even over nadenken

. Gefeliciteerd
. Prachtige naam ook! En fijn dat alles zo vlot is gegaan en zonder problemen.
. xYaartje schreef:Kijk een dag niet op bokt. Wat doet Eowyn. Bevalt ze gewoon even! Wat een knap hengst veulen. Gefeliciteerd
. Prachtige naam ook! En fijn dat alles zo vlot is gegaan en zonder problemen.
Hopelijk is Josta straks minder ondeugend dan Gimli (hengst veulen van ‘mijn’ Eowyn)! Gimli is al een heerlijk eigenwijs ventje. Eowyn levert hem al af bij mij zodat ik op mag passen.