Dandilion nee helaas nog steeds niet. Ze zag er gisteren avond en nu vanmorgen voor ik naar mijn werk ging ook niet uit alsof het zou komen. Ik heb haar al gezegd dat ze moet opschieten, maar een vos merrie en luisteren?
Jazz is nog bezig baby mooi maken. Ik wil natuurlijk baby graag zien en ik word ongeduldig. Jazz haar lichaam is er nog niet klaar voor. Rondom haar staart moeten de banden echt nog slapper worden, haar uier moet nog voller (al kan dat ook pas vullen tijdens het veulenen). Er zit wel vooruitgang in iedere paar dagen is er toch echt wel wat verandering te zien. Ook heeft ze ons al een paar avonden voor de gek gehouden met wat buikpijn en onrustig zijn, om dan vervolgens een paar uur later weer normaal te zijn.
Ik heb in ieder geval nog even tijd om over de naam na te denken
kevinsky
Geplaatst: 16-10-22 20:54
Elke keer als ik op bokt kijk hoop ik op baby nieuws.
Ik gok a.s donderdag een bruin merrie veulen met klein blesje en 2 of 4 witte sokjes.
Wel leuk dat je 'hij/zij' aan houd als familie paard. Is het zo mooi om ze helemaal op te kunnen zien groeien.
Azmay
Geplaatst: 16-10-22 21:31
Kabayo schreef:
Cayenne schreef:
Dat zijn Dixi, dus dat schrijf je anders
De uitspraak is hetzelfde. Ik zou geen WC in de weide willen hebben
Winn Dixie is dan weer een leuke jeugdflim in australie
Er wordt meer water verwacht en meer regen dus ga morgen maar wat kleine baaltjes hooi en stro halen. Ik gebruik het hooi normaal alleen in de trailer of op ponyclub maar als de paarden op stal staan met slecht weer krijgen ze natuurlijk wel eten daar.
Dandelion dat is iets met het gras lijkt groener aan de overkant denk ik. Over het algemeen hebben we een warme droge zomer en een zachte winter. Weinig vorst en geen sneeuw of ijs. Australie is erg groot in het noorden is het tropisch en erg vochtig. Tasmanie lijkt dan weer meer op Nederland qua weer. Verder moet je hier ook gewoon werken, belasting betalen enz. Is het beter? Dat kan ik niet zeggen als in ik weet het niet. Maar ik voel me hier erg thuis. Ik houd van de rust en ruimte. Ik voelde me erg opgesloten in Nederland met alle huizen dicht op elkaar en veel mensen. Dus voor mij is het wel beter.
Jazz blijft het lekker spannend houden en is nog druk bezig met inkleuren van de baby
Ja zeker dat denk ik ook. Ik kom uit een boeren gezin en vooral het weer was nooit goed. Eerst te droog dan te nat. En maar mopperen. Nu heb ik niks met plantjes en landbouw en mopper ik pas als mijn weiland een moeras is. Maar ik weet zeker dat ik in het buitenland had zitten mopperen over dingen die daar wel of niet zijn en in nederland niet.
Pandora ik denk het ook. Ik heb denk wel dat ik haar toch nog wat meer brok ga geven. Haar ribben komen steeds meer bloot te liggen. Ze lijkt alles aan baby te geven.
Ik weet het niet Pandora. Haar banden zijn ook weer wat zachter. Maar goed Jazz heeft me al een paar keer voor de gek gehouden door onrustig te zijn en dan ineens was het een paar uur later weer over.