Mama lift gewoon haar been zodat ze eraan zou kunnen maar lukt haar nog niet zo
En bij deze ze drinkt al
Zo een snel veulen nog nooit gehad
Die merrie is ook gewoon zo lief niet normaal. En ik mag voorlopig alles. Ik ga ze nu lekker laten genieten van elkaar.
Kom ik eindelijk weer aan slapen toe
pretty
Geplaatst: 18-04-23 21:47
Proficiat!!! Mooi fijn veulen,super dat alles zo vlot gaat! Dat wordt weer een blijvertje.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-23 21:48
En wat een rechte benen heeft ze ook
floripori17
Geplaatst: 18-04-23 21:48
Wow dat is ineens rap gegaan!!! Gefeliciteerd Vooral grappig omdat je vanmiddag nog vroeg of er merries soms zonder voortekenen gaan. Ze had de hint begrepen denk ik
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-23 21:49
pretty schreef:
Proficiat!!! Mooi fijn veulen,super dat alles zo vlot gaat! Dat wordt weer een blijvertje.
Oh wat fijn je hier te zien
Hahahah ja echt he
Floripori ja idd maar ze was toch duidelijk een uur echt heel onrustig
Oh haar naam Dressed to Hang 4 Roepnaam Aarya
pretty
Geplaatst: 18-04-23 21:52
Jahoor. Tijd ontbreekt mij om actief mee te doen maar dit topic volgde ik toch wel stiekem.
Zie die stelten toch eens. Benen waar ga je met het veulen heen. Haar benen zijn bijna even lang als van haar mama. Wil hopelijk zeggen dat ze toch wat groter gaat worden. En knappe mama en zo fier dat ze is en heel beschermend wel. Ik mag voorlopig alleen maar kijken en niet aankomen. Ze komt ze gewoon tussenstaan dan.
Palomino en merrie mmmm moet ik even over nadenken NOT
Ik en paarden wegdoen is sowieso al geen goeie match en wil graag weten hoe ze uitgroeien maar deze bevalt me wel. Ze is nieuwsgierig genoeg dat ze naar me toe wil komen maar mama vindt dat nog niet zo een goed idee 1.5 meter is hier wel aan te raden vindt ze