Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Dankjullie![]()
Zilver is vandaag 270 dagen drachtig. Dit betekend dat we nog maar 50 dagen hoeven af te tellen. Het veulen heeft weer een hele ontwikkeling doorgaan.
[ [url=m/jggUUB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zal de 8e weer een foto update geven met de camera. Dan al 9 maanden drachtig! We zijn er bijna....
Haar kinderen doen het goed!
Laventhe is bijna 4. Die doet het erg leuk onder het zadel. Zit wel pit in, maar ze is erg braaf![]()
[ [url=m/SRMiS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cRhdwS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gr0YFV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Silvester is bijna 2 jaar en is hoger dan 1.60cm. Hij gaat opa Pier achternaHij is braaf, maar ook een klier hahaha. Hij houdt van spelen! Hij is wel veel barokker dan Laventhe
[ [url=m/FkYmLB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4GvQGj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eh5bHt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Dnz1xV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Minthe is ook alweer bijna 1. Gaat snel hoor. Ze is echt lief. Ze is mijn knuffelbeer. Wel als ze iets eng vind (een stilstaande auto, een bultje zand... bedenk maar iets anders wat niet spannend is) krijg je haar er met geen mogelijkheid langs
. Ze vind wel veel eng en spannend haha. Maar alsnog blijft ze wel bij je. Zoals vanavond heerlijk haar benen en hoofd kunnen toiletteren zonder praam of verdoving oid. Ze vind dat wel prima
[ [url=m/hzzPj7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ECTGjS.jpg]Afbeelding[/url] ]
In maart zal ik Laventhe en Silvester weer eens gaan bezoeken!
pien_2010 schreef:Mooie ibop proef. Ze is lekker voorwaarts en galoppeert gemakkelijk. Foro 5 is wel erg onelegant. Met zo'n dikke buik.
Kabayo schreef:pien_2010 schreef:Mooie ibop proef. Ze is lekker voorwaarts en galoppeert gemakkelijk. Foro 5 is wel erg onelegant. Met zo'n dikke buik.
Dankje! Ze beweegt zeer leuk voor de wagen (met iemand die er verstand van heeft, bij mij niet hoor)
Haha ja niet haar knapste foto.
We hebben ook even sneeuw foto's gemaakt. Deze van gisteren.
[ [url=m/H6vQAw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IM0vei.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hoTrNY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qn6Eya.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DRe1P2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LawFxb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DG1olm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PAvorz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6tPuYf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag. Alleen het dooide alweer
Met haar knappe dochter
[ [url=m/vXHMY3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/csNR6m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tsja, sneeuw is koud
[ [url=m/jcHrJs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lieverds
[ [url=m/0tSYiz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Humeur wisselingen
[ [url=m/FGsuvo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tjqhKV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar knap kan ze ook zijn![]()
[ [url=m/TIpmAy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knolselder schreef:Knappe paarden zo![]()
Je wil een bonte Fries, een champagne Fries. Nooit je collectie willen uitbreiden met een palomino of buckskin Fries?Lijkt mij ook heel mooi!
Lyona schreef:Ik vind de kruising Fries x PRE (of Lusitano) zo onwijs gaaf zelf. Heet een Warlander volgens mij.
Maar ik ben ook heel benieuwd naar de kruising met Perry, lijkt me een hele mooie match!
Kabayo schreef:Ja ik ken het! Enorm gave paarden. Zelf ben ik niet zo van de andalusiers. Dus dat valt voor mij wel afHet vriendje van Silvester is ook een hele stoere warlander dekhengst!
Hier zie je ze samen.
[ [url=m/4GvQGj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wat foto's van de hengst alleen
[ [url=m/Q73je3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3JgBFt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3k44ge.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knolselder ja jammer dat ze geen vosfactor heeft haha. Ja de kans is aanwezig dat je een mooie gouden valk hebt. Maar toch waag ik de gok niet. Daarnaast wil ik na Perry gewoon weer met Friezen fokken. Door Perry mag ik toch een "gouden" in een wei hebben volgend jaar![]()
Daar waar ik eerst tegen Zilver loop te zeuren dat ze nogsteeds niet aan haar uier was begonnen gaat ze nu ineens hele grote haast makenIk hou mij in het vervolg stil denk ik... Ben benieuwd hoe vroeg ze gaat. Nog precies 40 dagen te gaan tot veilig
[ [url=m/dPQ8tm.jpg]Afbeelding[/url] ]