Yes wilde nog de update typen. Ze gooit het gas erop, uier is nu hard en gedurende dag behoorlijk door gezet. Ik weet niet hoe groot die gaat worden gezien maiden dus we gaan voor de zekerheid even vol op haar concentreren.
Kookaburra
Ben al een tijdje op de camera aan het kijken maar vind haar nu niet echt rustig maar ook niet heel onrustig. Het lijkt of ze haar staart ook wat hoger heeft steeds.
Kookaburra
Geplaatst: 15-07-22 23:41
rhett99 schreef:
Ben al een tijdje op de camera aan het kijken maar vind haar nu niet echt rustig maar ook niet heel onrustig. Het lijkt of ze haar staart ook wat hoger heeft steeds.
Dit ja.
rhett99
Geplaatst: 15-07-22 23:43
Kookaburra schreef:
rhett99 schreef:
Dit ja.
Moet ook eigenlijk gaan slapen maar vind het te twijfelend om hef te willen doen.
Kookaburra
Haha, ik ga slapen. Mijn wekker gaat om 6 uur alweer. Maar ik wil ook blijven kijken
pien_2010
Geplaatst: 16-07-22 06:40
Goedemorgen allemaal. Heerlijk geslapen heb ik ,hopelijk jullie ook. Paard lijkt rustig en eet dus ik ga poetsen.
Faniek
Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-22 08:39
Goedemorgen! Dag 337 en ze staat nog alleen, maar volgens mij gaat het niet lang meer duren. Uier goed vol, hing een harsje aan, na kleine stukje lopen een dikke harsdruppel.
Ze lijkt nog rustig inderdaad, maar de melk drupt er echt uit. Stond er net naast en zag het gaan. Ik hoop dat het geen fopmerrie is, maar kan me niet voorstellen meer Misty was ook heel relaxt, stond nog te eten en half uur later veulen eruit, dus het kan super snel gaan.