Bijna op de helft! Je ziet nu eigenlijk pas echt haar buik. Yinthe is altijd een slank type Fries geweest. Soms zelfs moeilijk op gewicht te houden. Ik ben blij dat ze er nu zo goed uit ziet, ondanks dat ze zo ziek is geweest .
Rox is 243 dagen drachtig.
Dat schiet echt op nu! Het aftellen vanaf 100 dagen is begonnen.. Nog 92 te gaan .
Ik volg ook! Ik ben vooral fan van rox (mijn dochtertje heet ook rox ), al lees ik nu niet zo goed nieuws. Hopelijk komt ze er snel weer bovenop
Je hebt al pech genoeg gehad met je andere paardjes en hond Wat is je nieuwe hond geweldig knap trouwens, ben gek op stipjes
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-20 13:27
Ik hoopte het ook zo erg Balou_lover..
Helaas nog niet echt verbetering tot nu toe. Echt een gezeik die droes. Ik heb wel het idee dat het bij Rox alleen via de neus gaat komen en dat die ellendige bulten haar bespaard blijven .
Voor nu nog steeds hoge koorts maar door de koortsverlagers wel onder controle te houden. Ze voelt zich wel goed beroerd en staat de hele dag met opgetrokken buik.
Zieltje..
Welkom Romy! Leuk dat je komt volgen en toevallig dat je dochtertje hetzelfde heet
Gave foto’s van je hondje!! Zelf ook een dalmatiër gehad en als ik ze weer zie....
Heel veel sterkte met Rox. Ik wilde net vragen of alle droes nu van stal verdwenen was maar helaas....... ik duim dat alles goed blijft gaan. Hoop dat je nog een beetje leuke dagen hebt......
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-20 09:25
Dankje Kuilder, jij ook fijne dagen
Djoopie; Wat leuk dat je zelf ook een dalmaat hebt gehad! Wat een clowns zijn het zeg .
Ik ga straks weer naar stal om te kijken of ze zich al wat beter voelt