Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Moet steeds mijn man zijn stiftje gaan jatten. 
"
Als hij gewoon komt wanneer hij zegt dat hij komt dan zijn beide paarden braaf. Maar als hij zoals nu weer niks laat weten en niet komt wanneer hij zegt dat hij komt waardoor ik opgejaagd ben. Dan heb ik dus twee draken.
Vooral Sam is daar heel enthousiast in. 
) deed ook hormoontje vandaag goed haar best om herinnerd te worden. 
(dit paard is normaal dus helemaal niet eenkennig en er kan veel van haar gezegd worden maar ze is normaal dood braaf en makkelijk bij de smid.). Maar Hormoontje heeft dus besloten dat ze niet meer naar de smid luistert.
Sam traditiegetrouw iets minder. Terwijl ik Sam wanhopig stond rustig te houden. Was mijn man Rêve letterlijk met vuur aan het laten spelen.

Ze blijft wel heel bescheiden. Is ze in de breedte ook zo slank of krijg je een dwarsligger (nu al
)? 
Maar Rêve lijkt dat voorbeeld niet te gaan volgen. 
Er was een moment dat ze zo dicht bij ging dat ik ineens zei "schat, ik ruik gewoon verbrande haren, steekt ge haar niet in de fik asjeblieft?"

. Maar we hebben ook Sam de verschrikkelijke, Samaël (ja naar de gevallen engel.), Samantha (als hij een merriedagje heeft) of Darth Samantha als hij een heel ernstige merriedag heeft. 
Bescheiden buikje inderdaad, maar ze ziet er goed uit! 

Die kunnen ze doorheen de nacht dus rustig leeg eten naast hun hooi.
Sam had een breuk in de kaak.
Was gelukkig een eenvoudige breuk die zonder complicaties genezen is. Hij is een aantal weken niet zo heel happy geweest en ook eenvoudige breuken brengen best wat dierenartskosten met zich mee.
Maar hij is weer geheel in orde.
Je ziet nog een heel kleine verdikking waar de breuk zat maar alles is gecontroleerd en het is puur een "schoonheidsfoutje". Eentje dat je niet eens ziet als je hem niet kent. We noemen hem nu scarface omdat hij zijn hoofd gestoten heeft met nieuwjaar en een schaafwondje aan zijn oog had ook. 
Op haar benen is ze bijna zwart. 

helaas, heb met moeite de stallen gedaan en heb hun dekens gewisseld en de rest van de avond trek ik me terug op de zetel.