Birdie60 schreef:ga naar haar toe ben benieuwd of ze eindelijk gevuld zijnIk denk nog even, doppen moeten ook vullen.Ben benieuwd wat voor schoonheid eruit komt vallen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BlackBeautyZ schreef:staartschuren is ook een van de aanwijzingen dat de bevalling niet heel lang meer op zich laat wachten! als je de tweede uier foto bekijkt van je bericht gisteren, dan vind ik dat de achterste speen wel goed gevuld is. loopt de uier nog terug als je haar savonds binnen zet na een dag buiten?
Laylah2002 schreef:BlackBeautyZ schreef:staartschuren is ook een van de aanwijzingen dat de bevalling niet heel lang meer op zich laat wachten! als je de tweede uier foto bekijkt van je bericht gisteren, dan vind ik dat de achterste speen wel goed gevuld is. loopt de uier nog terug als je haar savonds binnen zet na een dag buiten?
Nee loopt helemaal niet meer terug maar krijg er nog niks uit, volgens mij doe ik gewoon iets fout
Laylah2002 schreef:Ik weet het niet is de 1e keer kan ik alleen maar leren toch? De uier was vanmorgen wel een stuk boller geworden.
hoop dat ze me niet meer lang in spanning zal laten zitten