Duke of Champagne, Duchess of Champagne (of een andere kleur )
BB80
Geplaatst: 11-01-18 20:54
Double trouble Double dutch Dessert storm Do you like me? Roepnaam: Do Dr. Don / dr. Mellow (roepnaam Donny en/of Mellow) combi bindoctro en don cremello)
Haha... Sorry Eviet! Moet wel echt met een D toch? Ga er nog even 180 nachtjes over slapen.
Miefje
Geplaatst: 11-01-18 21:16
Dancing Queen vind ik leuk en Double Trouble ook! Maar double dutch vind ik toch iets minder...
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-18 09:44
Thanks ladies! Zitten leuke namen tussen!
Die kans is zeker aanwezig ponyparadijs, de naam moet wel passend zijn natuurlijk!
Over 180 dagen is het veulen er hopelijk allang hoor Bianca! 138 nachtjes slapen ook genoeg? Hengst moet inderdaad met een D beginnen, merrie is vrije keuze.
'Al' mijn paarden beginnen met een D dus zo moeilijk kan het niet zijn haha. (Dat zijn er nu wel maar 2 )
Dexter & Duke, moest je nog niet genoeg voorbeelden hebben
Koosnaamloos
Geplaatst: 15-01-18 10:28
Madje1992 schreef:
Ding Dong vind ik wel heel origineel. Dan kun je altijd nog een andere koosnaam verzinnen. Je valt in ieder geval goed op
Diablo vind ik wel risicovol hoor.
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-18 11:34
Leuk dat je ook komt volgen EquiMoggie!
Ding dong is wel origineel ja, niemand die zijn paard zo noemt haha!
Een D is geen moeilijke letter inderdaad, genoeg leuke namen! Maar soms zie je juist dan door de bomen het bos niet meer! Inmiddels heb ik een lijst van ongeveer 30 namen
Grappig dat sommige mensen de keuze zo moeilijk vinden door de vele keuze. Ik ben juist heel kieskeurig en als ik een naam heb is dat hem ook
Powerhouse
Geplaatst: 17-01-18 15:49
poeh het zoeken van een naam, blijft lastig he? Mijn vorige veulen kreeg zijn naam pas na de eerste dag Ik vind Danthé of Daveano wel grappig klinken. Of gewoon Danoontje power
Nou, bijzonder lastig hoor! Zo’n beesie loopt er zijn hele leven mee rond. Maar het komt vast goed! In die lange lijst zit vast wel een naam die het veulentje op zijn lijf geschreven staat.
Dat vind ik ook leuke namen beamyrthe, chique en stoer tegelijkertijd. Danoontje power Vind m’ best grappig! Haha!
Bin begint het volgens mij wel wat zwaarder te krijgen. Maar of dat nou door de artrose, verveling of de dracht komt kan ik niet zo goed bepalen. Ze staat momenteel liever op stal dan buiten en staat vaak voor zich uit te staren. Ook de wandelingetjes die we maken worden niet meer zo gewaardeerd. Eten en lekker tutten geniet ze wel onwijs van.
Lekker vies Binniebolletje
En zo ziet het er nu aan de binnenkant uit
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 15:43
Wat een heerlijk weertje vandaag! Ook Bin geniet er overduidelijk van
Binau
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-18 19:14
Morgen is het al weer precies 7 maanden geleden dat het eitje weg was, maar morgen heb ik geen tijd voor een uitgebreide update. Dus we doen hem vandaag.
1 maand
2 maanden
3 maanden
4 maanden
5 maanden
6 maanden
7 maanden
Ik zweer je dat ze haar buik inhoudt met de maandelijkse foto’s maken! Haha, ze is echt dikker dan ze op de foto lijkt
Eerste tiet-foto. Is nog niks op te zien, maar leuk om te vergelijken straks.
Het is een druktemakertje! Blijft gaaf om het zo te zien bewegen