, ben zo nieuwsgierig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ben zo nieuwsgierig!
We zijn min of meer aan't aftellen, al ben ik er absoluut niet mee bezig momenteel
alles moet nog in orde gebracht worden. Ik ga ze rond 20 april naar huis brengen. En dan zien we wel hoe het loopt... zo benieuwd, maar ja, 't zal wel weer een hengst zijn

vandaar dat we ze pas 20 april naar huis brengen
Wel leuk dat jullie nog volgen!
Met zoveel aan je hoofd, kan je misschien het veulenen elders onder begeleiding doen, scheelt een hoop gewaak en stress.
bovendien staat Evita pas een paar maand bij mijn schoonouders (op nog geen 10km van mijn huis) dus zal het met die weerstand zeker meevallen
Ze kan niet daar bevallen aangezien er geen stallen zijn.
T is ook dat ik al zolang niet meer met Evita rij, de band is echt weg en nu ze niet thuis is, vergeet ik soms dat ik haar heb. Dat klinkt zo cru...
Maar naast onze zorgen, is het hebben van paarden en al wat ze betekenen zo banaal. Echt vreemd. Mijn hele leven heeft om paarden gedraaid en Evita is altijd mijn beste vriendin geweest... moeilijk om uit te leggen en te vatten dat het nu "maar een paard" is. Hopelijk geraak ik toch nog in de penny-flow en kunnen we samen genieten van 't einde van haar dracht en 't nieuwe leven dat ze ons zal schenken! Ook Evita verdient dit
Ze staat vast niet weg te kwijnen omdat ze u mist ook, haar kennende
En eens minivlek er is ga je automatisch wel weer ermee bezig willen zijn denk ik, zal je gedachten ook verzetten!!