Ik zal ze even weer moeten uploaden op de pc. Staan nog op de camera.
stal_HD
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-17 21:47
Hij doet het trouwens super. Is niet echt een knuffel, maar ik zit ook niet echt in het land om te knuffelen.. Gaya is nog niet hengstig gespot. Dus afwachten wanneer haar cyclus weer op gang komt.
stal_HD
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-17 07:59
Hier zijn er een paar. Ik neem veel te weinig foto's heb ik in de gaten...
stal_HD
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-17 22:38
Even totaal iets anders. Maar het heeft ook met Kenny te maken...
Helaas zal ik alle drie mijn hengsten te koop aan gaan bieden. Er achter staan doe ik absoluut niet. Maar waar mijn paarden lopen is het huis in de verkoop gegaan. Grote kans dus dat ik het land kwijt raak. Nu heb ik altijd wel een plekje voor mijn merries, maar niet voor ook mijn hengsten. Dat zien zij niet zitten. Terwijl ik de makste hengsten heb die er zijn. Totaal geen uitbrekers. Natuurlijk moet er wel stroom op staan als ik merries direct naast ze heb lopen. Nu ben ik me bewust dat de verkoop van het huis lang op zich kan laten wachten, maar het kan ook binnen een maand verkocht zijn. Voordat ik echt in een hoek zit wil ik graag op tijd alvast op zoek naar een super huisje voor mijn mannen, waar ze gewaardeerd worden en waar ik ze toch nog eens weer zie op de keuringen. Ik baal als een stekker. Kan er wel om janken. Wat allicht ook gaat gebeuren en al gebeurt is. Dus als men iemand weet of zelf op zoek is naar super mooie bloedlijnen en kwalitatief goede dieren. Denk dan aan mij.
Zus
Geplaatst: 15-06-17 16:29
Wat ontzettend verdrietig dat je afscheid moet gaan nemen van KID ,Indy en Kenny Als ik een goed huisje weet voor ze, laat ik het je weten . Kenny blijft een dotje
stal_HD
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-17 22:31
Ja ik wil het niet. En hoop op een super oplossing. Hoe kan ik nu afscheid van ze nemen??? Natuurlijk weet ik dat drie teveel is. Zowiezo moest er minimaal 1 weg.
jolandje
Geplaatst: 22-06-17 16:45
oh wat is Kenny een schatje zeg, ik kom snel weer eens kijken zo ontzettend jammer van je knappe mannen, ik wou dat ik zelf wat kon doen, ik zou indi wel willen, maar is hier momenteel niet mogelijk helaas
xdandelion
Geplaatst: 22-06-17 17:05
Wat een superlief veulen! En wat jammer dat je paardjes weg moeten, ik hoop dat je een goed huisje vindt!