Het spannendste is de spin die af en toe even in beeld komt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
- 

toch? 

Dat veulens die eerder worden geboren zelden levensvatbaar zijn wil immers niet zeggen dat veulens die minstens 320 dagen zitten wél altijd voldoende ontwikkeld zijn en het vanaf die datum dus veilig is. Aangezien drachten van meer dan 360 dagen regelmatig voorkomen kan een merrie in theorie zelfs op de uitgerekende dag bevallen van een te vroeg geboren veulen. Ik bewaar het juichen voor als ze alledrie gezond en wel geboren zijn. Gelukkig ziet het er allemaal goed uit. Shadylah doet het rustig aan en Lies en Roos bereiden zich al wat meer voor, maar die weten dan ook al wat er komen gaat.
Het zal me erg benieuwen hoe lang ze ons nog laten wachten!

Maar Roos heeft het erg zwaar allemaal, ook niet zo gek met die gigantische buik. Gisteren even lekker in het zonnetje (jas uit, dikke trui uit) de pony's wat onthaard en daar kon ze wel van genieten, maar tussendoor wat stampen, naar haar buik trappen, zuchten

Maar zie hier, hij is er echt.

Zondag en maandag ben ik weer vrij voor mn laatste 4 werkdaagjes en dan veulenvakantie

) en staan nu rustig te eten. Ik was van plan om Roos voor de zekerheid apart te zetten, maar Shadylah wilde dat duidelijk liever niet laten gebeuren. Daarom die er eerst maar bij gelaten en ze wijkt niet van Roos haar zijde: