Volgens mij wel 4x wit. Eerste foto zie je een stukje van het linker achter beentje en ik zie denk echt wit
Ennasil92
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-17 22:51
ja 3 witte voetjes, klopt.
ik stond er trouwens echt wel even van te kijken dat het een Merrie was, ik was er echt vanuit gegaan dat het een hengstje was. inmiddels heeft ze ook gedronken en ligt ze weer languit te slapen.
ze is gedoopt tot Pebbles v stal Mystique Blue, geboren op 24-04-2017 met 344 dagen dracht. op onderstaand linkje staan foto's van de bevalling, droogfoto's volgen nog.
Zei het op fb ook, van harte gefeliciteerd. Echt een hele mooie dame
Ennasil92
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-17 10:16
EarthFocus schreef:
Is toch sprekend haar zusje!!!??
[ [url=m/fau1BH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zeker, knappe kopjes zitten is de familie
Bedankt voor alle reactie's, moeder en dochter hebben de nacht goed doorstaan. Pebbles drinkt poept en plast goed en ze is vanmorgen even lekker naar buiten geweest(tot het vies weer begon te worden) De weg naar buiten snapte ze nog niet helemaal dat ze mama volgen moest, maar naar binnen liep ze netjes mee. Ik ben echt zo blij
Met Pebbles en mams gaat het super, Pebbles heeft al aardig door hoe ze mee moet lopen aan het halster(ze moet wel aan het halster mee, want ze kijkt er niet zo van op als mams weg loopt ) en ze begint het kroelen ook steeds meer te waarderen. Al redelijk wat kraam visite gehad en heerlijke wafels gebakken ter viering van de geboorte van Pebbles(traditie van mijn moeders kant van de familie) Helaas heb ik het deze week nog een beetje druk en daarom nog niet echt tijd om uitgebreid foto's te maken, maar volgende week zondag hebben we een fotomeeting, dan moet het goedkomen .
Gefeliciteerd! Ze is prachtig, wat een aparte kleur.
Ennasil92
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-17 21:52
Silly1972 schreef:
Gefeliciteerd! Ze is prachtig, wat een aparte kleur.
Die kleur word egaal zwart hoor(met witte voetjes en bles), je zou het niet verwachten en als ik geen baby foto's van papa had gezien had ik het ook niet geweten.