[VOLG] IJslandse prinses krijgt haar eerste baby

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 23:17

Onze toekomstige Halla en veulen bewaking Odinn: <3 <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Odinn is de meest linkse, hier samen met zijn 3 broertjes <3
Afbeelding

Anneloree

Re: [VOLG] IJslandse prinses krijgt haar eerste baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 09:48

*kruipt onder de leessteen vandaan* wauw wat hebben jullie een prachtig stel beesten thuis!! <3 hebben jullie nu 2 pups?

Rosalie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:16

*kruipt ook mee onder leessteen vandaan :o * Komt (mega knappe!) odinn uit nederland of wordt hij geïmporteerd uit ijsland?

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:17

NOOO Daisy wat lief! Nu kom ik echt snel langs. :')

laurabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 12:28

Wat schattig!

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 13:54

anne_dante schreef:
*kruipt onder de leessteen vandaan* wauw wat hebben jullie een prachtig stel beesten thuis!! <3 hebben jullie nu 2 pups?

Wat leuk dat je onder je leessteen vandaan komt *\o/* Odinn komt pas over een paar weekjes maar dan hebben we inderdaad 2 pups :j Was niet helemaal de planning, we wilde eigenlijk eerst een volwassen hond erbij als waakhond alleen na wat overleg toch besloten om voor een pup te gaan die we zelf helemaal naar onze wensen kunnen africhten ! Dus binnenkort een nieuwe uitdaging, en een maatje voor onze andere pup hihi die zullen heerlijk kunnen spelen samen <3

Rosalie99 schreef:
*kruipt ook mee onder leessteen vandaan :o * Komt (mega knappe!) odinn uit nederland of wordt hij geïmporteerd uit ijsland?

Mega knappe Odinn komt gewoon uit Nederland, hij is zelfs gefokt door een bokker ! Er loopt ook een topic over :D Volgensmij heet het uit mijn hoofd: Nestje pups, misschien sneller dan gepland of iets in die trant :j

EDIT; [BB] Nestje pups fokken, misschien sneller dan gepland

Isabel_k schreef:
NOOO Daisy wat lief! Nu kom ik echt snel langs. :')

Hahahaha ja dat wordt tijd hoor ! Het is al jaren geleden !!! hahaha leuk dat je zo fanatiek meeleest Isie ! :o

laurabe schreef:
Wat schattig!

Jaaaa als je hier toch niet verliefd op wordt dan weet ik het ook niet meer hoor !! <3

SensaHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 14:03

Wat een mooie bewegingen heeft Halla!
En een heerlijke pup! <3

Anneloree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 15:07

wat heerlijk voor ze!! het is een heel schattige pup ( nu nog wel :) ) is jullie volwassen hond geen waakhond?

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 15:13

anne_dante schreef:
wat heerlijk voor ze!! het is een heel schattige pup ( nu nog wel :) ) is jullie volwassen hond geen waakhond?

Onze volwassen hond is een verwend kachel hondje dat vind dat hij heel zielig is als hij vaker dan 4 keer per dag naar buiten moet _O- Daarbij is hij totaal niet imposant (hij is ongeveer kniehoogte) en erg knuffelbaar, begrijp me niet verkeerd ik ben dol op hem maar hij is echt een slechte waakhond hahaha. Onze pup waakt beter :+ We wonen nogal buitenaf en ik wil niet dat er ongevraagd mensen op ons erf komen, zeker niet als ik alleen thuis ben en Odinn gaat een stuk imposanter worden :j Als ik een grote (Duitse) Herder op een erf zie staan dan denk ik wel 2 keer na voordat ik doorloop := Daarbij wil mijn vriend graag pakwerk met hem gaan doen.. Zien jullie het al voor je, die kleine schattige Odinn straks een stoere grote waakhond :') :')

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 15:15

SensaHorses schreef:
Wat een mooie bewegingen heeft Halla!
En een heerlijke pup! <3

Ja Halla kan echt fantastisch lopen, maar ze is normaal niet echt een shower in de wei zegmaar. Onder het zadel dan komt ze echt helemaal tot haar recht, ze leeft helemaal op van aanmoediging en complimenten! Echt fantastisch om te zien en te voelen <3

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 15:32

Ik ga volgen! En ik vind het zóóó stoer dat je een paard hebt die Sleipnir heet _/-\o_
(ik hou nogal van de Noorse wereld en daarbij dus ook de Noorse Godenwereld..)

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 15:51

Goudlokje1 schreef:
Ik ga volgen! En ik vind het zóóó stoer dat je een paard hebt die Sleipnir heet _/-\o_

Leuk dat je volgt !! Hihi ik hem hem zelf niet zo genoemd hoor maar inmiddels vind ik het een super mooie naam en het past zo goed bij hem ! <3 Ik vind het nog steeds jammer dat er al iemand is die die naam ingepikt heeft op bokt :P
Wij hebben wel echt iets met namen hoor :j Er is een heel patroon ontstaan dus dat moeten we nu ook maar in stand houden :')
We hebben de sjes:
Sleipnir
Sprettur
Steinn
Spori
En Halla, die past nu nog nergens bij maar daar wordt aan gewerkt O:) hihi
En straks komt Odinn erbij en die macht weer mooi bij Sleipnir :o

Over namen gesproken !! Iemand nog suggesties voor de Halla baby ?? Ik wil graag de naam traditiegetrouw laten beginnen met een H. Voor een hengst heb ik al weer een paar leuke namen op mijn lijstje maar voor een merrie kom ik er totaal niet uit ... Stomme H ! :')

Anneloree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:07

jaa okee dan snap ik het! ik denk dan ook eerder nog een keer na of ga dan wel bellen hahah :) ik zie het nog niet voor me maar waarschijnlijk over een half jaar al wel! in namen ben ik heel slecht dus daar kan ik je niet mee helpen

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:19

Om even in de noorse namen te blijven:

Heilagr
Halle
Hedvig
Hjordis
Haley
Haldis
Hedda

Dit vind ik zo met wat googlen

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 16:27

Licor schreef:
Om even in de noorse namen te blijven:

Heilagr
Halle
Hedvig
Hjordis
Haley
Haldis
Hedda

Dit vind ik zo met wat googlen

Dankjewel ! Hedvig heb ik toegevoegd aan mijn lijstje (al moet ik echt denken aan Harry Potter hahahaha), Hjordis stond er al op en hoewel ik Haldis dus ook heel mooi vind heet een fokproduct van de familie van mijn vriend al zo .. Dat is het probleem als je maar op de zelfde letter blijft hangen, namen worden schaars hahaha

Halle is trouwens niet toegestaan want dat is geen echte IJslandse naam zegt de database :P
Meer suggesties zijn altijd welkom :j

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:34

Natuurlijk kijk ik mee! We kregen tegelijk een eerste eigen paard, dan ga ik je stalken als je je eerste veulen krijgt. :))

Noors/Ijslands met een H. Ik ga denken. :))

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:38

daisyjazz schreef:
Goudlokje1 schreef:

Leuk dat je volgt !! Hihi ik hem hem zelf niet zo genoemd hoor maar inmiddels vind ik het een super mooie naam en het past zo goed bij hem ! <3 Ik vind het nog steeds jammer dat er al iemand is die die naam ingepikt heeft op bokt :P
Wij hebben wel echt iets met namen hoor :j Er is een heel patroon ontstaan dus dat moeten we nu ook maar in stand houden :')
We hebben de sjes:
Sleipnir
Sprettur
Steinn
Spori

Over namen gesproken !! Iemand nog suggesties voor de Halla baby ?? Ik wil graag de naam traditiegetrouw laten beginnen met een H. Voor een hengst heb ik al weer een paar leuke namen op mijn lijstje maar voor een merrie kom ik er totaal niet uit ... Stomme H ! :')

En bij een hengstje zou Heimdall dan weer leuk zijn :o

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 16:46

Goudlokje1 schreef:
daisyjazz schreef:
We hebben de sjes:
Sleipnir
Sprettur
Steinn
Spori

En bij een hengstje zou Heimdall dan weer leuk zijn :o

Ik vond Huginn (Raaf van Odinn) ook wel heel toepasselijk voor een hengst ;) Heimdall zal ik ook op het lijstje zetten ! Ik vond hem zo cool in die film Thor :')

Isabel_k schreef:
Natuurlijk kijk ik mee! We kregen tegelijk een eerste eigen paard, dan ga ik je stalken als je je eerste veulen krijgt. :))

Noors/Ijslands met een H. Ik ga denken. :))

Jaa denk jij maar eens even goed na :o Is al weer een eeuwigheid geleden he die eerste paardjes dus wordt tijd voor nieuwe ontwikkelingen :j Dus vooruit je heb stalkings toestemming :P hihi

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 16:52

5.5 jaar! Haha. Gelukkig dat ik die permissie heb. :')

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 17:33

Hvellur – betekenis – Zware Storm
Hvítingur – betekenis – Wit paard

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:27

Ik vind Hlíf mooi, of Hind, of Hjalta :D

Niet met een H, maar ik kwam laatst in WF serieus een paard tegen dat Pizza heet... Hoe verzin je het!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:48

Wat een leuke merrie heb je TS, mooi die blauwe ogen! En knappe hengst, ben heel benieuwd naar het veulen.

Wat betreft namen, wil je een naam die op papier met een H begint of moet het ook echt de klank van de H zijn? (Zoals de namen die Kabayo aandraagt bijv. beginnen met de K)
Hier staan een hoop merrienamen met de H (en andere letters): http://home.arcor.de/fakur/en/names-f.html#H

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:55

Oh ben benieuwd naar het veulen! Knappe paardjes, ik volg :D

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 20:52

Aaaahhhw die pups <3

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 21:43

Ohh wat een berg fanatieke mensen vandaag *\o/* Gezelligggg

Fenrir schreef:
Wat een leuke merrie heb je TS, mooi die blauwe ogen! En knappe hengst, ben heel benieuwd naar het veulen.

Wat betreft namen, wil je een naam die op papier met een H begint of moet het ook echt de klank van de H zijn? (Zoals de namen die Kabayo aandraagt bijv. beginnen met de K)
Hier staan een hoop merrienamen met de H (en andere letters): http://home.arcor.de/fakur/en/names-f.html#H

Ahh super dankjewel (2x) ! Het 'moet' op papier beginnen met een H maar zo hoeft het niet uitgesproken te worden. :)

LottieLover schreef:
Oh ben benieuwd naar het veulen! Knappe paardjes, ik volg :D

Hihi ik ben ook benieuwd ! Leuk dat je volgt :j

Allegra schreef:
Ik vind Hlíf mooi, of Hind, of Hjalta :D

Niet met een H, maar ik kwam laatst in WF serieus een paard tegen dat Pizza heet... Hoe verzin je het!

Whahahaha Pizza _O- Die persoon kon blijkbaar aan niks anders meer denken, dat betekend wel dat wij ons paard ook zo mogen noemen want het staat in WF :') :')
Hlíf en Hjalta staan bij deze op de lijst ! Ik zal later de betekenissen erbij zoeken want dat vind ik ook nog wel belangrijk :o Ik weet het, ik ben soms een muts, maar een naam kies je maar 1 keer dus moet wel goed *D

Kabayo schreef:
Hvellur – betekenis – Zware Storm
Hvítingur – betekenis – Wit paard

Dankje ! Hvellur zet ik op het lijstje, Hvítingur niet want als hier een wit paard uit gaat komen dan eet ik mijn rijlaarzen op hoor jongens _O- _O- Ik doe alles om te voorkomen dat ik een wit paard fok, hopelijk gaat dit geen ongeluk brengen :')

Naaoommii schreef:
Aaaahhhw die pups <3

:j <3 <3

IK HEB JULLIE VOLGENDE WEEK ECHT IETS LEUKS TE VERTELLEN !!!!*probeert jullie allemaal heel nieuwsgierig te maken hihi* ~~}> ~~}> ~~}>

Oke oke, een hint;

......

Het heeft met paarden te maken O:) O:)