Odinn is de meest linkse, hier samen met zijn 3 broertjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anne_dante schreef:*kruipt onder de leessteen vandaan* wauw wat hebben jullie een prachtig stel beesten thuis!!hebben jullie nu 2 pups?
Rosalie99 schreef:*kruipt ook mee onder leessteen vandaan* Komt (mega knappe!) odinn uit nederland of wordt hij geïmporteerd uit ijsland?
Isabel_k schreef:NOOO Daisy wat lief! Nu kom ik echt snel langs.
laurabe schreef:Wat schattig!
anne_dante schreef:wat heerlijk voor ze!! het is een heel schattige pup ( nu nog wel) is jullie volwassen hond geen waakhond?
SensaHorses schreef:Wat een mooie bewegingen heeft Halla!
En een heerlijke pup!
Goudlokje1 schreef:Ik ga volgen! En ik vind het zóóó stoer dat je een paard hebt die Sleipnir heet![]()
(ik hou nogal van de Noorse wereld en daarbij dus ook de Noorse Godenwereld..)
Licor schreef:Om even in de noorse namen te blijven:
Heilagr
Halle
Hedvig
Hjordis
Haley
Haldis
Hedda
Dit vind ik zo met wat googlen
daisyjazz schreef:Goudlokje1 schreef:Ik ga volgen! En ik vind het zóóó stoer dat je een paard hebt die Sleipnir heet![]()
(ik hou nogal van de Noorse wereld en daarbij dus ook de Noorse Godenwereld..)
Leuk dat je volgt !! Hihi ik hem hem zelf niet zo genoemd hoor maar inmiddels vind ik het een super mooie naam en het past zo goed bij hem !Ik vind het nog steeds jammer dat er al iemand is die die naam ingepikt heeft op bokt
![]()
Wij hebben wel echt iets met namen hoorEr is een heel patroon ontstaan dus dat moeten we nu ook maar in stand houden
![]()
We hebben de sjes:
Sleipnir
Sprettur
Steinn
Spori
En Halla, die past nu nog nergens bij maar daar wordt aan gewerkthihi
En straks komt Odinn erbij en die macht weer mooi bij Sleipnir![]()
Over namen gesproken !! Iemand nog suggesties voor de Halla baby ?? Ik wil graag de naam traditiegetrouw laten beginnen met een H. Voor een hengst heb ik al weer een paar leuke namen op mijn lijstje maar voor een merrie kom ik er totaal niet uit ... Stomme H !
Goudlokje1 schreef:daisyjazz schreef:Leuk dat je volgt !! Hihi ik hem hem zelf niet zo genoemd hoor maar inmiddels vind ik het een super mooie naam en het past zo goed bij hem !Ik vind het nog steeds jammer dat er al iemand is die die naam ingepikt heeft op bokt
![]()
Wij hebben wel echt iets met namen hoorEr is een heel patroon ontstaan dus dat moeten we nu ook maar in stand houden
![]()
We hebben de sjes:
Sleipnir
Sprettur
Steinn
Spori
En Halla, die past nu nog nergens bij maar daar wordt aan gewerkthihi
En straks komt Odinn erbij en die macht weer mooi bij Sleipnir![]()
Over namen gesproken !! Iemand nog suggesties voor de Halla baby ?? Ik wil graag de naam traditiegetrouw laten beginnen met een H. Voor een hengst heb ik al weer een paar leuke namen op mijn lijstje maar voor een merrie kom ik er totaal niet uit ... Stomme H !
En bij een hengstje zou Heimdall dan weer leuk zijn
Isabel_k schreef:Natuurlijk kijk ik mee! We kregen tegelijk een eerste eigen paard, dan ga ik je stalken als je je eerste veulen krijgt.![]()
Noors/Ijslands met een H. Ik ga denken.
Fenrir schreef:Wat een leuke merrie heb je TS, mooi die blauwe ogen! En knappe hengst, ben heel benieuwd naar het veulen.
Wat betreft namen, wil je een naam die op papier met een H begint of moet het ook echt de klank van de H zijn? (Zoals de namen die Kabayo aandraagt bijv. beginnen met de K)
Hier staan een hoop merrienamen met de H (en andere letters): http://home.arcor.de/fakur/en/names-f.html#H
LottieLover schreef:Oh ben benieuwd naar het veulen! Knappe paardjes, ik volg
Allegra schreef:Ik vind Hlíf mooi, of Hind, of Hjalta
Niet met een H, maar ik kwam laatst in WF serieus een paard tegen dat Pizza heet... Hoe verzin je het!
Kabayo schreef:Hvellur – betekenis – Zware Storm
Hvítingur – betekenis – Wit paard
Naaoommii schreef:Aaaahhhw die pups