Nee dat klopt hoor! Ze staat samen met Moun op een immens land. Jolyne Lenthe en Ice staan echt aan huis dus die zijn makkelijker op de foto te zetten.
15 januari gaat Moun naar de trainer voor de HK in België. Dan komt Penouchka terug naar huis en zal ik even wat meer foto's van haar maken .
Wat leuke merries heb je! Ik volg ook nog even snel mee. Zou ik ook een linkje mogen?
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-16 00:54
Ik stuur jullie beiden een pb!
Net even snel met voeren wat prut kwaliteit foto's gemaakt van de andere merries .
Lenthe zit inmiddels rond de 270 dagen dus dat begint ookal behoorlijk op te schieten.
Ik werd ondertussen gestalkt door een bedelende stalhond. Wil erg graag wortels en kan daar heel mooi voor zitten .
Gianna ziet er ook alweer een heel stuk beter uit dan toen ze binnen kwam. Op deze foto niet heel goed te zien maar ze was eerst best mager en er zit nu een mooi spek laagje op met een glanzend velletje .
En lieve, maar drukke, Jolyne staat nooit stil voor een foto.
Wauw wat een gave merries zeg! Ik vind ice zo enorm gaaf
Zou ik ook een pb mogen?
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-16 13:48
Gezellig dat jullie komen volgen pb'tjes zijn verstuurd.
Pippa (hond) is altijd onze persoonlijke stalker tijdens het voeren. Opzich heel fijn want het is altijd erg donker op het terrein en ik ben dan echt een mietje .
Wat is ice een prachtige merrie! (Die andere ofc ook)
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-16 20:17
Leuk dat je komt volgen stal_HD!
Kanji; Ik zal je straks even een privéberichtje sturen.
Ice is lekker bezig geweest vandaag .
Omdat ze afgelopen jaar met zandkoliek in Utrecht stond, heb ik haar paddock bekleed met tapijt. Ze heeft naast haar slowfeeder een bal met hooi en wortels erin om zich te vermaken. Daar doet ze altijd mega wild mee en schopt die hele bal door de paddock.
Blijkbaar lag hij vandaag vast in een hoekje en heeft ze zich flink uitgeleefd .
Hele tapijt opzij gesleept en flinke kuilen gegraafd.